Fotoverslag Brabanthallen indoor vliegen.

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Dick, 6 okt 2002.

  1. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
    Zaterdag 5 oktober naar de Brabanthallen gegaan om indoor te vliegen.
    Hier een paar foto's.

    [​IMG]
    De vliegers

    [​IMG]
    Vlak voor de start.

    [​IMG]
    ifo (indoor flying object)

    [​IMG]
    De vliegtuigen van Theo Coenen.

    [​IMG]
    De vliegtuigen van Arjen van viegen, met zijn ennu liet hij mooi kunstvlucht zien.

    [​IMG]
    De vliegtuigen van Niek Wierda ing.

    [​IMG]
    De vliegtuigen van onze electro vlieg deskundoloog

    [​IMG]
    Het mooiste vliegtuig van de dag.


    [​IMG]
    Harold in actie.

    [​IMG]
    Van links naar rechts Arjen van viegen, Mariorr, Derk en R_R_R

    [​IMG]
    Arjen en zijn vrouw Tanja die de enige vrouwlijke pilote was.
     
  2. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Hey bedankt!!

    Hey Dick, bedankt voor de foto's... echter weet je ook de namen bij de koppies? als je dat a.u.b. er bij wilt vermelden zou ik je heel dankbaar zijn!! :worship: ik ben namelijk erg benieuwd wie nu wie is..

    Robert
     
  3. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Op de foto van mijn modellen is te zien dat 2 van de 3 stuk zijn na enkele onzachte aanrakingen met het asfalt. Maar enkele minuten later en een meter ducktape verder konden beide toestellen de lucht weer in. Bij de Magnum had de motorbevestiging het begeven en bij de Drenalyn was ik effe de orientatie kwijt en crashte ik door stuur fouten. Schade enkele scheuren in de linker voorzijde die met ducktape geplakt werden en een afgebroken motorstick die ik met enkele druppels secondenlijm weer vast heb gezet.

    @Rob heeft die reparatie bij die Slomo het nu wel uitgehouden? Die bij de Drenalyn zit nu nog steeds vast zelfs na 4 vluchten en harde landingen.
     
  4. Arjen van Viegen

    Arjen van Viegen

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    1.313
    Locatie:
    Bodegraven
    Leuke foto's! Jammer dat ik op die van mij + Tanja wel kijk alsof ik op 220V aangesloten ben danwel deugdelijk aangeschoten door ene Bacchus.... :?

    Vandaag (zondag) zijn er ook nog de nodige foto's gemaakt door Harold, Niek en Powerpete. Hopelijk krijgen we die hier ook binnenkort te zien. Als ik het goed begrepen heb van de heren zijn ze het in ieder geval wel van plan.....
     
  5. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Vandaag waren er eigenlijk geen noemenswaardige "ongelukken" :zon: zoals mijn crash van gisteren en het touwtjes hangen wat een ander op zaterdag deed.

    Wel de complimenten voor R_R_R (als ik mij niet vergis) hij was de enigste die met zijn slomo een luchtgevecht aan durfde met mijn "onverwoestbare" magnum. :twisted:

    Sorry het was niet mijn bedoeling om je hoogte roer iets in te korten :oops: :oops: .............. maar het publiek vond het leuk. Zijn er foto's van zijn hoogteroer???????
     
  6. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Het is net of Mariorr aan het dansen is... :D
     
  7. Arjen van Viegen

    Arjen van Viegen

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    1.313
    Locatie:
    Bodegraven
    Een opmerking uit het publiek was dan ook dat indoor vliegen een leuk luchtballet was.... 8)
     
  8. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Variant op springende hekken en flexibele ligging van diepe natte sloten;
    Heeft vandaag niemand anders gezien dat er opeens zo'n dikke betonnen steunbeer netjes voor mijn Rogallotje aan de kant ging?
    Even wat ruimte maken zodat ik er achter langs door kon vliegen.....
    Best wel schrikken als je opeens zo'n grote dikke betonnen paal voor je vliegtuigje langs ziet gaan ipv erachter.
    Helaas was de opvolgende paal erg humeurig, die wou niet even aan de kant..

    Later nog een keer zo'n paal aangetikt, iets naar beneden gezakt en gewoon verder gevlogen.

    T's wat, afstand zien met 1 oog tegelijk..
     
  9. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Een van de vreemdste crashes vandaag vond ik de gele SlowBoy, opeens breekt de voor en achter lijst, en vouwt een deel van de rechter vleugel zich, net zoals een carrier vliegtuig vroeger, over het middendeel.
    Met flink veel richting was ie nog enigzins stuurbaar en toch nog een nette landing!
    Applaus!
     
  10. tigermoth

    tigermoth Guest

    ik zie akelig weinig niek op de foto's..

    ziet er gezellig uit hoor :d

    volgend jaar kom ik zeker ook kijken..:)
    (dit jaar lekker met de charter gespeeld :D)

    mvg
    Rico.
     
  11. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    En was het maar Brenda Steunbeer he Niek.......
    Oh ja de foto´s zijn niet fantastisch geworden mijn nieuwe Camera had wat probleempjes met het tegenlicht door de wat felle zon, waardoor er van de 185 foto´s maar een paar een beetje goed gelukt zijn....
    .......................Peet...........................8)
     
  12. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Mijn camera had meer moeite met de beweging.

    Iemand [powerpete?] heeft met mijn camera een prachtige foto gemaakt van doorschijnende rogallo vleugel met tegenlicht.
    Ben ze alleen vergeten vandaag de disk mee te nemen, zal ze morgen even posten.
     
  13. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    Klop Niek ik heb een paar foto´s met jouw camera gemaakt omdat ik het verschil met de mijne ff wilde testen en het is ook altijd leuk als je eens foto´s van je eigen projecten hebt terwijl ze in action zijn.........Peet.......8)
     
  14. R_R_R

    R_R_R Guest

    Ok ik heb ff foto gemaak, ach hij (of ik) vliegt nog net zo beroerd als voor de aanslag. :help: kan ik hier geen foto uploaden ?
     
  15. Arjen van Viegen

    Arjen van Viegen

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    1.313
    Locatie:
    Bodegraven
    Helaas niet... :( Je zult gebruik moeten maken van een van de gratis fotoalbum-aanbieders op het net en dan de link tussen 2 img-tags plaatsen......
     
  16. Rob

    Rob Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 mei 2002
    Berichten:
    1.948
    Locatie:
    Zutphen
    @Theo, de stick van de Slowmo is nog steeds heel. :wink: Merk/type van die secondenlijm en accelerator waren ook weer????????

    Rob.
     
  17. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Je kan dit doen met bijna iedere goede secondenlijm. Ik gebruik nu de industrielijm van de Bison. Ook gebruik ik de Bison Bond, dit is een klein flesje met een busje activator.

    De industrie versie heb ik bij de GAMMA al zien liggen voor rond de 6 euro. (zelfde formaat fles als de ZAP) De Bison Bond is iets duurder. Voor meer info over deze lijmen kijk dan eens op de site van Bison. www.bison.nl

    Als activator kun je vrijwel iedere activator gebruiken maar er zijn mensen die hiervoor alcohol of iets anders gebruiken. De spuitbus activator die ik nu heb tast de Depron iets aan hoe het zit met Tempex weet ik nog niet.

    Die tubetjes secondenlijm die jij had en dat andere vergelijkbare spul is goed voor huishoudelijk gebruik maar eigenlijk niet geschikt voor de doeleinden waarvoor wij het gebruiken.
     

Deel Deze Pagina