Ben nu al een tijdje bezig met de raptor maar had nog een probleem. Het ding bleef hoog in toeren zitten terwijl ik op half gas zit in mijn gas curve (tijdens hooveren dan, mid stick).
Vannavond alle links maar weer eens na gementen en alles klopt. De Pitch hoek meter er op en jawel oorzaak gevonden. De motor loopt zowat vrij omdat ik hoover op 2 gr.
Niet goed dus. Dus de pushrod tussen de tuimel schijf en de mixer er maar weer af nog een keer meten. En precies 99 mm zoals in het handboek. :?
Ik redeneren :? hij moet langer. Op de gok naar 103 mm gezet. En jawel probleem opgelost 5,5 gr.
Kijk in op de totaal tekening waar alle instellingen staan staat daar 105 mm.
Dat is ook weer wat veel
maar toch.
Morgen hoop ik het resultaat te kunnen melden. Maar ik denk meld het toch ff.
Nu hoor ik mensen denken. Is je pitch curve wel goed. Ja die is ongeveel volgens het handboek. +5 % ongeveer dus daar zat het probleem niet.
gr Remco
Vannavond alle links maar weer eens na gementen en alles klopt. De Pitch hoek meter er op en jawel oorzaak gevonden. De motor loopt zowat vrij omdat ik hoover op 2 gr.
Niet goed dus. Dus de pushrod tussen de tuimel schijf en de mixer er maar weer af nog een keer meten. En precies 99 mm zoals in het handboek. :?
Ik redeneren :? hij moet langer. Op de gok naar 103 mm gezet. En jawel probleem opgelost 5,5 gr.
Kijk in op de totaal tekening waar alle instellingen staan staat daar 105 mm.
Dat is ook weer wat veel

Morgen hoop ik het resultaat te kunnen melden. Maar ik denk meld het toch ff.
Nu hoor ik mensen denken. Is je pitch curve wel goed. Ja die is ongeveel volgens het handboek. +5 % ongeveer dus daar zat het probleem niet.
gr Remco