Foutje met ut het uitsnijden van de kap. (Gesloten om taalgebruik)

• Topicstarter Topicstarter tommeke15
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tommeke15

Guest
ey

ff vraagje weet iemand raad

ik heb laast me mini kap uitgesneden

ik ben uhm net aan ut bekijken zie ik een kras in de achterklep aan de binnenzijde

kan ik hier gewoon over heen spuiten wel dat je er niks meer van ziet

hoor graag van jullie

groetjes tom

Laatst bewerkt door een moderator:
ik weet toevallig van het geval af en zal het proberen duidelijk te maken :
Er is een mini kapje wat een lelijke kras heeft aan de binnenkant van de kap. Ik denk dat hij 0.5 mm diep is en 5 cm lang.

Omdat ik het kapje misschien wil overnemen en hem dan in een volgend project wil gebruiken wou ik graag weten of je dit nog zult zien als het kapje gespoten is ?

groetjes

Normaal kun juh ur guhwoon ovuhr heen spuituh hoor. En als het een hele diepuh kras is, kun je eerst proberuh om het oppervlak lichtjuz op te schuruh.

Als je opnieuw gaat spuiten en de verf hecht zich in de kras dan zal je het natuurlijk wel tastbaar zijn, maar optisch zal het zeker wel verwaarloosbaar zijn. Ik weet niet wat voor kleur je spuit? Ook iets om rekening mee te houden denk k..mischien wat donkerder.

@ Naamsgenoot wat is aan de hand met je toetsenbord?:) Viel me in ander topic ook al op veel uuuuuuu's.

Om dan toch eventjes alle onduidelijkheid uit de wereld te helpen :D. Met het toetsenbord is niets mis; ik probeer tommeke15 alleen eventjes aan zijn verstand te brengen dat hij wel eens wat duidelijk mag proberen te schrijven, door zijn fouten wat uit te vergroten. ('uhm', 'ut', etc.) Maar het was ook maar satirisch bedoeld natuurlijk :).

Probleem daarmee is dat tommeke15 alleen maar gaat denken: "Zie je wel, er zijn er nog hier die zo schrijven, dus..." :wink: En da's nou net het tegenovergestelde van wat jij wilt bereiken. Ik vermoed dat het nuttiger is om gewoon te vragen of hij duidelijker wilt schrijven.

Ik dacht dat hij het wel door zou hebben, aangezien ik het zo in het belachelijke trok. Maar goed, verder on-topic nu! :)

Als de kras niet te diep is, kun je er wel gewoon overheen spuiten. Maar als hij echt zo diep is, zou je het oppervlak eerst eens kunnen opschuren met fijn schuurpapier en daarna eventueel met polijstpasta de rest terug mooi blinkend maken.
Maar het risico is dan weer wel dat je het allemaal erger maakt dan het eerst was.

sori mensen ik heb nog nooit op een forum gezitten​

ik zaal gaan proberen om de uhhhhh of ut weg te laten​

kan wel begrijpen dat jullie dat misselijk vinden​

sori​

Je kunt ook gewoon eerst je tekst in Word maken, de spellingscheck gebruiken en dan pas hier in het forum plaatsen :). Of anders installeer je een spellingschecker in je browser, zo doe ik het ook altijd.

dit is mijn manier van praten op msn :D
het is niet dat ik niet nederlands kan tikken ofzo hoor:rolleyes:

Waarom doe je het dan niet gewoon? :roll: Dit is nog steeds geen msn hier :D.

Op een nedelands forum, typt men nederlands, en geen msn..
Wil je dit niet, vraag je toch je msn maatjuhs om hullup???

Mvrg: Emil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back