Foutmelding m.b.t. SQL Server op mobiele forum

Sleurhutje

Forum veteraan
Bij het reageren op een post verschijnt er op het mobiele forum een foutmelding m.b.t. de SQL Server en het script.

2hxrhj6.png

En het blijft jammer dat je altijd gedwongen bent te kijken naar het mobiele forum, ook al het je een knappe browser, flink scherm (niet de iPhone zoals op het plaatje) en 7.2Mbps HSDPA op je telefoon. :cry: Mag die automagische selectie/keuze/opgelegde weergave uit? :(

Als ik op mijn 5800 het internet op gaat, krijg ik juist op het mbf, de normale versie te zien, hoe verander ik dit ?

Als ik op mijn 5800 het internet op gaat, krijg ik juist op het mbf, de normale versie te zien, hoe verander ik dit ?
Ja, dat kan dus wel:
- Menubalk bovenin Gebruikersinstellingen
- Linker menu Opties wijzigen
- In laatste blok Diverse opties, tweede vakje Forum layout instellen op Mobile

Dat wordt gewoon opgeslagen. Nadeel is dat op je computer thuis je ook de mobiele weergave krijgt. Echter als je op het mobiele forum probeert iets te wijzigen kreeg je voorheen wel de mogelijkheid wat instellingen aan te passen maar bij opslaan een foutmelding. Nu is de hele mogelijkheid hiervoor verdwenen.

Oke, we wachten wel even af, totdat het weer werkt....
Ben ook veel te druk met de lastige usertjes ;), dat ik niet eens dit wist, SCHANDE ;)

ik zal hier binnenkort eens aandacht aan geven.. Heb zelf nog niet een goede mobiele browser om zelf ook het een en ander te testen en bekijken.

Robert

Back