fp evolite 535O voor trex 600 ???

ik ben op zoek naar een nieuwe batterij voor mijn trex 600
nu zag ik op de site van midland helicopters dat de evolite 5350 6s 1p daarvoor zou geschikt zijn

mijn bedoeling is niet om 3d te vliegen maar eerst het hooveren volledig onder de knie krijgen en daarna wat rustig rondjes te maken

voor mij is de vliegtijd belangerijker dan de power maar is deze batterij dan wel goed genoeg

of heeft iemand soms ervaring met deze
graag jullie mening hierover

Ziet er op papier wel geschikt uit. zeker wat het hooveren en zachtjes rondvliegen betreft.
Deze accu kan continue meer stroom leveren dan je regelaar ( standaard 75A ) aan kan.

TM

Ziet er op papier wel geschikt uit. zeker wat het hooveren en zachtjes rondvliegen betreft.
Deze accu kan continue meer stroom leveren dan je regelaar ( standaard 75A ) aan kan.

TM
dank u op technisch gebied en zeker de electronica ben ik een leek dit is nu wel eens een klaar en duidelijk antwoord

Gewoon geschikt. Om je vliegtijd hoger te krijgen zou ik een zo klein mogelijk pinion op je motor zetten.

Volgens mij kan je ook echt wel iets meer dan alleen maar hoveren met deze lipo.
Ze worden ook gebruikt voor 3D in de logo500 ,wel wat lichter dan de T600 met 1750 Gr. maar de T600 heeft dan ook 600 bladen i.p.v. 550 bladen op 3000 gr.
Ik heb vliegtijden gezien op de Logo500 van 6:30 met vrij intensieve 3D.
Een bijkomend voordeel van de EVOlite lipo's is het lage eigen gewicht.

Eric

Back