Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Omdat er een grote kans is dat ik niet tevreden ben met de geleverde snelheid van de boot. Indien mogelijk gooi ik er later motoren op met een hoger toerental.
Naast het comment van Roel.
Waarbij stabiliteit en betrouwbaarheid natuurlijk op nr 1 staat.
Gebruikt zo`n zware regelaar dan per definitie meer energie oid. Of genereert het meer warmte?
Weer een puzzelstukje klaar!
Dat zal je even moeten uitleggen want volgens mij bepaalt de zender absoluut niet of jij al of niet vooruit en achteruit hebt. Dat wordt volledig bepaalt door de regelaar. De zender geeft op alle kanalen, ook de throttle, een puls die met de knuppel regelbaar is tussen 1ms en 2ms waarbij 1,5ms de middenstand is. Staat de knuppel in het midden dan is de puls dus 1,5ms, de ene uiterste stand is dan 1ms en de andere 2ms...... Nog vergeten te vertellen. De Flysky zender is een zender voor vliegtuigen. Als je de vaarregelaar op de trottle control zet, linker handel, dan heb je alleen vooruit, van nul tot max.
Door het aanpassen van de trottle control curve is deze geschikt te maken voor : vooruit, stop, achteruit. .....
Denk dat sipdawg zich eerst wat beter in kan gaan lezen in de besturingsmaterie en ook in diverse aandrijflijnen. Mijn indruk is dat de meeste adviezen niet aankomen en er geen voorstelling gemaakt kan worden hoe één en ander in elkaar grijpt. En dan mondt het uit in een grote teleurstelling. Ook ik ben deels door schade en schande wijzer geworden en denk het nu redelijk te snappen. Heeft alles met elkaar een aantal jaren geduurd. Niet alleen bouwend, maar ook met de neus in de boeken. Dat is natuurlijk niet meer van deze tijd, maar voor mij is het een manier die werkt. Begin eens wat bouwverslagen door te lezen en noteer wat voor jou bruikbaar zou kunnen zijn. Daarna verdiep je je wat meer in detail in deze attributen. Een heel belangrijk punt is wat het allemaal gaat wegen, waarbij komt de wet van Archimedes om de hoek komt kijken. Om een voorbeeld te noemen; Kleinzoon wilde een RC bestuurbaar bootje bouwen. Teken die eerst maar eens was het advies. Poosje later tekening van een bootje, 15 cm lang, 5 cm breed en 2 cm hoog. En het moest ook RC zijn. Kijk dan leg je gelijk de lat heel hoog. Alle attributen bij elkaar gezocht, gewogen en nu met Archimedes opnieuw aan de tekentafel. Bootje met 2x volume t.o.v. het gewicht. Dus ook wat vrijboord. Anders heb je gelijk een duikboot. Maar dat is weer een andere uitdaging. Dus zet wat je wilt nog eens op een rij en probeer alles op een logische manier op te bouwen. Net zolang totdat je een goed en duidelijk plan hebt. Succes ermee! Gr. Klaas.