Fpv dummy

Ik wil graag een Fpv setup gaan maken. Echter is dit mijn allereerste keer. Te denken aan dit How to install FPV and Zenmuse to a DJI Phantom 2 - That HPI Guy - YouTube

Om te beginnen wil ik bij mijn phantom 2 gaan toepassen.

Wat heb ik allemaal nodig?
Boscam RX-LCD5802 5.8GHz LCD Diversity Receiver 7 Inch Monitor - US$139.99 Scherm
Transmitter:
Boscam FPV 5.8G 200mW AV Wireless Transmitter TS351 - US$16.45

Maar kan ik ook een 600mW pakken? Wat is het verschil met de 200mW?

Mis ik nog iets? Of zijn er betere prijs/kwaliteit opties?

Hoi Aves,

Er is een heel FPV subforum. Dus meer dan genoeg info te vinden ? Heb je die info al allemaal doorgenomen ?

FPV (First person view) - Modelbouwforum.nl

overzicht-belangrijke-fpv-topics

hoe-begin-ik-met-fpv

THE ULTIMATE 5.8GHz VIDEO LINK (AND SIMPLER OPTIONS) EXPLAINED

Het verschil in 200mW en 600mW is eigenlijk heel logisch, het vermogen van de 600mW is groter wat nog niet wil zeggen dat je direct verder komt. Met een 200mW en goede antennes hebben mensen ook 20 km gehaald. Het bereik van je phantom gaat dat niet redden dus op zich heb je aan 200mW genoeg.

Ik zag dat HK nu ook een goedkoop starter setje heeft :-) voor dat geld altijd leuk om te proberen.

Quanum Complete FPV Bundle Set w/ Goggles, 5.8GHz 32ch Video TX & RX, CP Antennas and Camera (PNF)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Aves,

Er is een heel FPV subforum. Dus meer dan genoeg info te vinden ? Heb je die info al allemaal doorgenomen ?

FPV (First person view) - Modelbouwforum.nl

overzicht-belangrijke-fpv-topics

hoe-begin-ik-met-fpv

THE ULTIMATE 5.8GHz VIDEO LINK (AND SIMPLER OPTIONS) EXPLAINED

Het verschil in 200mW en 600mW is eigenlijk heel logisch, het vermogen van de 600mW is groter wat nog niet wil zeggen dat je direct verder komt. Met een 200mW en goede antennes hebben mensen ook 20 km gehaald. Het bereik van je phantom gaat dat niet redden dus op zich heb je aan 200mW genoeg.

Ik zag dat HK nu ook een goedkoop starter setje heeft :-) voor dat geld altijd leuk om te proberen.

Quanum Complete FPV Bundle Set w/ Goggles, 5.8GHz 32ch Video TX & RX, CP Antennas and Camera (PNF)
Krijg je geen problemen met de douane als je een fpv set van boven de 25mw uit het buitenland haald?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back