FPV maar dan beter.....

Tsja, met FPV nerds zal het nooit wat worden met versieren. En die troela was ook rijkelijk voorzien van siliconenvulling. :? ;)

Toch raar, siliconen draad, kenmerkt zich vooral dat de dradenheerlijk soepel zijn/blijven...
Echter van die inplantaten op sommige plekken, met hun 2 naast elaar, is het echt zon anticlimax.... Want noway is dat zo eleastisch is, als echten....

Echt of nep, uiteindelijk zal de zwaartekracht toch overwinnen.....

Maar deel 2 staat nu ook op Dumpert zag ik, hij heeft toch een aardige installatie staan geloof ik.

Tsja, met FPV nerds zal het nooit wat worden met versieren. En die troela was ook rijkelijk voorzien van siliconenvulling. :? ;)

Wat een puberal geklets zeg! Alsof jij zo kunt zien of ze echte of siliconentetten heeft.
Verder mocht je blij zijn als je zo'n leuke en mooie meid kon krijgen. Silicionen of niet, ik zou die leuke griet best als vriendin willen hebben. Maar goed, ik ben dan ook geen puber meer,
dus die valse kieskeurigheid is niet meer aan mij besteed.

Niet te beledigend worden he.. :rolling: Wie weet heb je het wel tegen de echte vriend van die griet....

Als je het eerste filmpje even kijkt die Roelof heeft geplaatst, en dan rond de 4minuten dan kun je toch wel aardig duidelijk zien dat ze niet helemaal natuurlijk zijn volgens mij.. Ze liggen er een beetje te duidelijk bovenop..

Hoe geweldig is dat FPV rijden niet? Nog nooit gezien. Geniaal filmpje met die vrouw. Ik moest alvast eens hard lachen. Is een keer iets anders dan hetgeen je anders ziet.

Erg, ik was al zo vaak naar Crawler filmpjes en FPV aant kijken en nu zie ik dit nog eens. Slecht voor de spaarrekening :) Zo'n dingen zie ik ook wel zitten om eens te proberen. Kan je ongetwijfeld veel lol mee hebben!

Ik had volgensmij van dezelfde gebruiker nog een filmpje gezien dat hij een heel stuk over de weg en door het bos rijd. Ik ben keihard aan het zoeken omdat er een super tof dance liedje onder zat. Helaas kan ik hem niet meer vinden. Had nog gereageerd op het filmpje maar weet niet hoe ik dat terug kan vinden. (nummer is remix van The Ting tings - Thats not my name.) Jeej heb het liedje nog gevonden ook: -pLeT4R2bBA[/media] Ting Tings, Thats not my name, Tom Nevilles Vocal Mix - YouTube (Geheel offtopic)

Anyway dit ook een super leuk filmpje, wel gewaagd zo met al die mensen maar zo te zien zit hij niet heel ver er vandaan...

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon naar zijn joetoep kanaal gaan....

Het is toch wat geworden....

Deze dan?

Nee, het filmpje is denk ik verwijdert. Ben ze allemaal al bij langs gegaan. Die er nu op staan zijn helemaal niet boeiend. OF ik zit bij de verkeerde gast te kijken die heel toevallig dezelfde auto heeft ook aan fpv doet en ook een barbie naast zich heeft zitten. :D

Pfff bij toeval kwam ik het filmpje wat ik bedoel tegen op youtube. Dus ik weer zoeken naar dit topic, kom ik een ander topic tegen waar hetzelfde filmpje wat ik bedoel ook gewoon in staat

haha

Anyway, dit filmpje bedoelde ik dus.

Ook te zien dus ik dit topic: grond-fpv :p

Heeeerlijk nummer!!!!!

Back