FPV Meeting Frankrijk

Heb wel zin om andermans materiaal wat te inspecteren , maar er zijn examens :/

Zo,

Even een update vanaf mijn kant.

Het is 100% zeker dat ik kom. Ik ga eerst 3 dagen richting zuidfrankrijk, waarna ik terug rijd, en een halte voor 2 dagen maak bij de FPV meeting:mrgreen:

Wie weet het nog meer 100% zeker??

Mee wil? Robert je gaat gewoon mee! Niet toegeven aan je leeftijd, knallen met die hap:)...

(;) je weet wie het zegt)

Ik kan mijn spullen nog niet echt in orde krijgen.
Dus nu lijkt het mij niet verstandig om naar frankrijk te gaan

Jongens,

Even snel een berichtje vanuit Zuid Frankrijk. Het is hier prachtig! Vele opname's gemaakt van de Alphe 'D Huzes ( niet voor mijzelf, vanavond kijken op Ned1 tussen 19:00 en 20:00!) en al wat FPV gevlogen bij de bergens hier. Prachtige groene skipistes met vele paaltjes en andere leuke uitdagingen:mrgreen:

Helaas is de wind te hard om nauwkeurig. Even wachten tot vanavond, hopend op betere wind! Tussendoor naar de bovenkant van de berg ( ons hotel staat op 1900meter hoogte, de berg is nog zo'n 800meter hoger) en dan eens zien of wat wat te helling FPV'en kunnen.

We proberen het spannend te houden:mrgreen:

Goed, nog een nachtje hier vertoeven en dan morgen richting Parijs. Tentje op, en dan in de ochtend lekker knallen! Komen dus!

Groet!

Net het nieuws gezien en er zaten inderdaad wat remy shots bij. Goed geregeld net begonnen nu al beelden op het journaal. Petje af.

Ik heb problemen met mijn Caddy
Voorgloei lampje knippert constant
Het lijk mij niet verstandig om helemaal naar Frankrijk te rijden.

Half jaar in een corsa diesel gereden die niet kon gloeien, zolang je maar geen koud weer tegenkomt is het geen probleem :p

Back