FPV racers gezocht regio Utrecht

Woensdag is niet de beste dan qwa weer.
Don of vrij of het weekend soesterduinen of vathorst?

Misschien weet Menno nog een leuke plek?
Ik kan alleen absoluut niet vliegen hahahah

Donderdag overdag zou mij goed uitkomen. Soesterduinen is wel veel zand.... (Logisch) zou liever nog FF boven gras vliegen. Knal hem nogwel eens tegen de grond

Als ik zou mogen kiezen vathorst in de avond of weekend kan overdag niet. Wie van de FPV groep gaat mee? Neem wel een spare frame me, hahaha of twee

Zijn er ook geïnteresseerden om te gaan FPV racen? En weten jullie ook goede locaties?
Ik ben zeer geïnteresseerd, maar volgens mij nog niet vaardig genoeg. Zet me maar op de reservelijst :)
Nedereindse berg?...nee joh, dat noemen we hier Mooiberg ;-) Daar vliegen wij nog wel eens met de DLG's.
Ja kom uit Zeist, ben bezig met een 250. Zoek alleen nog een leuke fatshark
Zodra mijn nieuwe Vortex binnen is heb ik ook wel interesse:)
Hoi ben net begonnen met bouwen van EMAX 250 nighthawk

heb wel zin om samen te racen

kom zelf uit ijsselstein

Deze thread is al behoorlijk oud maar nooit geschoten is altijd mis. Ik ben 6 maanden geleden begonnen met een drone. Het frame is ge3Dprint en de onderdelen heb ik van iemand overgekocht die zijn drone gecrashed had. Ik zou erg graag met iemand in de omgeving van Amersfoort afspreken om samen te vliegen! Die drone van mij vliegt nu maar super enthousiast ben ik er niet over dus ik ben benieuwd wat de meningen zijn van mensen die wel een beetje snappen waar ze mee bezig zijn! In ruil voor een beetje hulp en expertise stel ik graag mijn CAD ervaring en 3D printer beschikbaar voor de gene die mij een stukje kan helpen!

Dit is een oude Thread maar ik ben op zoek naar mensen uit omgeving Utrecht om een keer mee te vliegen. Kom zelf uit Zeist en ben al een tijd fanatiek (wekelijks) aan het vliegen en heb er erg veel lol in. Merk dat het een stuk leuker is om met anderen samen te vliegen.

Back