Hallo,
Ik zit erover te denken om een van de twee onderste zenders te bestellen.
Heeft er iemand ervaring mee? Hoe is het bereik bijvoorbeeld...
Wil graag een 32CH zender zodat het beeld wellicht ook minder stoort etc.
Heb ook de stap overwogen om naar Immersion over te gaan, maar denk toch dat ik het bij Boscam houd. Bevalt op zich prima.
Foxtech Hobby?DJI|multicopter|multirotor|TMOTOR|T-Motor|NAZA|FPV|handheld gimbal|FPV OSD|DJI WKM|DJI A2|DJI lightbridge |brushless gimbal|handheld gimbal|quadcopter|hexacopter|octocopter|FPV monitor|FPV goggles|Carbon propeller|Tarot |Feiyu|Zerouav|g
Foxtech Hobby?DJI|multicopter|multirotor|TMOTOR|T-Motor|NAZA|FPV|handheld gimbal|FPV OSD|DJI WKM|DJI A2|DJI lightbridge |brushless gimbal|handheld gimbal|quadcopter|hexacopter|octocopter|FPV monitor|FPV goggles|Carbon propeller|Tarot |Feiyu|Zerouav|g
Ik zit erover te denken om een van de twee onderste zenders te bestellen.
Heeft er iemand ervaring mee? Hoe is het bereik bijvoorbeeld...
Wil graag een 32CH zender zodat het beeld wellicht ook minder stoort etc.
Heb ook de stap overwogen om naar Immersion over te gaan, maar denk toch dat ik het bij Boscam houd. Bevalt op zich prima.