Freesverzoek diverse HELI onderdelen

Aangezien ik al een tijdje bezig ben met n eigen heli, moet ik nu toch wel de onderdelen eens een keer laten maken.. iemand die dat wil/kan/aanbied?

Zal gaan om enkele frameplaten uit glasvezel, en 2 stukjes aluminium 5mm dik.
glasvezel kan ik zelf aanleveren, aluminium niet..

misschien een idee om de tekeningen van de onderdelen te posten zodat de gemiddelde frees hobbyist kan oordelen of dit voor hen geschikt is om te maken?

dan neem ik aan dat hij de exacte maten er uit haalt en alleen de uiterste zal tonen en de vormen zal laten zien

misschien een idee om de tekeningen van de onderdelen te posten zodat de gemiddelde frees hobbyist kan oordelen of dit voor hen geschikt is om te maken?

Heb jij een cnc thuis staan of ben je gewoon weer aan het trollen?:D

tekeningen stuur ik op zodra er mensen zich melden..

Valt ook niet mee als je nog op school zit en je hebt zoveel goede ideeën.. tja geld is de sleutel tot vele dromen. Ik hoop dat er een hobby freak deze oproep leest en je uit de brand helpt.

Succes !!

Voor men zich kan melden moet men wel weten wat de maximale maten zijn
vanwege het werkbereik van de machine.

1e heeft zich gemeld:D topic mag even naar de achtergrond dus.
super, dat hobbyisten hobbyisten helpen:D

Aluminium frezen is geen probleem. Glasvezel plaat is de pest voor mijn frezen en dat zie ik niet heel erg zitten om te doen.

Als je me de files stuurt kan ik er wel even naar kijken

Ik kan het wel frezen maar hoe ga je het aanleveren? al het materiaal zal je ook aan moeten leveren.

gj

Opsturen?

Zoals ik al zei, de eerste heeft zich aangemeld, ga die even benaderen, mocht dat niks worden dan zal ik dit topic weer omhoog halen;)

Back