Freewing Mig -29 Bijzonderheden ?

Discussie in 'EDF forum' gestart door Adop, 31 jul 2022.

  1. Adop

    Adop

    Lid geworden:
    22 jun 2007
    Berichten:
    1.264
    Locatie:
    Putten
    Ik wil de komende week de Mig-29 van Freewing aanschaffen
    Helaas kan ik er aan een gebruikte , 2e hands, niet komen wat ik liever had gehad .
    Zijn er nog bijzonderheden waar ik op moet letten tijdens de ''bouw''
    hetgeen wat je bouwen kunt noemen tenminste ,of spreekt alles voor zich
    De upgrade set voor de ailerons is mij bekent ,verder eigenlijk niets bijzonders
    of zijn er toch nog kleine dingen wat de aandacht nodig heeft.
    ik hoor het graag .

    mvg Andre
     
  2. timmybeetle

    timmybeetle

    Lid geworden:
    3 sep 2010
    Berichten:
    481
    Locatie:
    Helden
    Beste Andre

    Neem aan dat je ook bekend bent met RCGRoups en https://www.hobbysquawk.com/forum/r...cial-freewing-mig-29-fulcrum-twin-80mm-thread.
    Gezien de reacties op mijn Starfighter van Freewing, 0 dus verwacht ik hier niet veel op dit forum.
    Een gebruikt vinden, denk dat de verkoper toch een leuke prijs in gedachte heeft en niet voor een happekrats hem wil verkopen!
    Succes met je beslissing en eventuele aankoop.
    Vlieg zelf ook met de T33 van Freewing, vlieg voortreffelijk, een heel mooi vliegbeeld.

    Groet Hans
     
  3. Adop

    Adop

    Lid geworden:
    22 jun 2007
    Berichten:
    1.264
    Locatie:
    Putten
    Hoi Hans

    Ja soms vallen de berichten tegen maar goed je weet maar nooit , de 2 forums ken ik maar omdat het zoveel info is en soms niet relevant dacht ik ik probeer het hier even ,
    De T33 heb ik ook met nog een paar van Freewing, vind het fantastisch spul het vliegt geweldig, ook voor onderdelen enz erg fijn .
    Helaas 2e hands niet te vinden dus moet ik er maar duur aan , heeft ook zijn voordelen alles nieuw .
    maar wie weet zijn er toch op dit forum mensen die nog wat tips kunnen geven en anders vliegt hij ook vast wel.

    mvg Andre
     
  4. Adop

    Adop

    Lid geworden:
    22 jun 2007
    Berichten:
    1.264
    Locatie:
    Putten
    Toch nog een gevonden via Ebay , is wel nieuw wat kleine oneffenheden in het schuim door het vervoer maar verder prima ,
    Ziet er erg robuust uit met de grote retracts en de dubbele 80mm EDF's wel erg mooi , de geleverde elevator servo's waren niet de geupgrade versie
    maar die zijn volgens de diverse forums ook niet altijd goed vooral het centreren zou vaak niet goed gaan, maar ik
    heb hier nog de Corona DS238MG servo's liggen die er precies in passen en 4,0Kg zijn , dus die ga ik plaatsen , heb er goede ervaringen mee.
    Komende tijd in elkaar zetten bij wat slechter of te warm weer, Afterburner verlichting met nog wat extra stroboscoop verlichting plaatsen voor de wat grijze dagen in het najaar , ook een Ampere sensor mag er uiteraard niet in ontbreken ,
    Mochten er nog tips zijn hoop ik het nog te horen .

    mvg Andre
     

Deel Deze Pagina