FS Racing 1/18th scale 4WD Dessert Buggy 73902

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
D

DutchRC

Guest
Hi there mensen :)

Deze FS Racing 1/18th scale buggy kwam pas op de markt, en ik kreeg er één toegestuurd door Banggood.com (waarvoor dank uiteraard).
Het is zonder meer een laaggeprijst wagentje, voor wat je krijgt (naar mijn mening)..
Bij deze een link naar de wagen, zodat je de huidige prijs kunt checken: FS Racing 73902 Buggy

Uiteraard zal ik ook in ieder geval 1 rij-video schieten, maar laten we eerst zien wat je krijgt voor je geld:

Specs:
Length: 260mm
Width: 182mm
Heigth: 100mm
ESC: 160A brushed(waterproof)
Battery: 7.2V NI-MH 1300mAh

Ghehe die krijg je der helaas niet bij ;)

Tijd om et wagentje es goed te testen dan :D Eigelijk was ik wel onder de indruk ervan (voor wat hij kost) :)

bôh , niet echt een test , beetje op een gladde egale ondergrond beetje rijden:confused: , tis een desert buggy, dus zand,aarde e.d daar moet je hem testen...., niet echt overtuigend zo ....

( waar is de dislike button)

ik MOET lekker helemaal niks :P mijn auto. mijn video enzo ;)
Maar wellicht doe ik ook nog wel een offroad video

nou nou , lange tenen of zo ?, ik zeg niet dat je iets "moet", maar je mag wel wat meer doen voor je " sponsor" :p:D,Ze staan ook op de site van Banggood , dus jouw auto ? :confused:tis alleen meer opbouwende kritiek .Maar bedankt voor deze "testrun" ..

No worries ;) maar je zei WEL dat ik dat moet :P Ik heb de auto gewoon met eigen $$ gekocht trouwens.. Dus geen sponsor waar ik wat voor moet..

Okee.. iets serieuzer: ik denk dat dit soort kleinere autotjes vooral Onroad worden gebruikt.. Op zich Willen ze wel offroad, maar je hebt dan wel snel dat takjes enz vast komen te zitten in de wielophanging..
Deze auto deed et bv Redelijk offroad:
(vanaf 04:20)

Crap! Je hebt gelijk.. Ik haal em door de war met de auto die ik Nu aan et filmen ben..
Dat komt dus nog (en daar is dan somehow Wel vanalles mee mis :S)

Tuurlijk, we zijn allemaal wel eens in de war nietwaar?
Ik kan mij een ander draadje herinneren waarin op kritische vragen ook werd geantwoord dat je er niks voor kreeg en de auto's zelf kocht.
Mag jouw filmje zomaar gratis door banggood gebruikt worden op hun site? Aardig hoor! Beetje reclame voor banggood en hobbyking kan geen kwaad toch?...[emoji15]

De Nederlandse modelbouw/rc-winkels hebben het al moeilijk genoeg, maar daar eens een paar gratis filmpjes voor!

Ik heb vandaag een Multiplex toestel besteld (in NL) dus yep.. Dat doe ik ook wel..
Maar in het heel kort: mijn financiële middelen zijn beperkt.. Het toestel dat ik vandaag bestelde koste me €370.. Dat kan ik me echt niet elke keer veroorloven.
Een tijdje terug heb ik een aantal video's over de Traxxas Aton gemaakt.. ook in NL besteld.

Andersom werkt het uiteraard ook.. Dat bg / hk m'n video's op hun site zetten helpt mij net zo goed als hun. Het is niet dat ik dat van NL shops verwacht natuurlijk.. Maar het speelt wel mee in de overweging waar/wat te bestellen..
*edit*
dat het mij net zo goed helpt als bg / hk is wellicht NIET zo.. het helpt hun meer dan mij...

Laatst bewerkt door een moderator:
Back