FS Racing Victory X Water Monster :O (FS-53692)

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
D

DutchRC

Guest
Halloa mensen :)

een monster truck die op water kan rijden? Huh wat? Standaard, zonder modificaties.. Gaat dat werken? Sja. dat wilde ik wel weten, en dan bestel je der dus maar één :)

Link naar deze wagen: FS Racing Victory X monster truck

In deze eerste video laat ik de wagen in detail zien:

Uiteraard zal ik ook rij-video van de wagen schieten :)

Specifications:
Brand: FS Racing
Type: FS-53692
Scale: 1/10th
Motor: 3652 3000kv Brushless
ESC: 50-300A waterproof
Battery: 3500mah 30C 3S
Speed: 95km/h (?)
Length: 470mm
Width: 330mm
Height: 200mm

"... kind of party trick" ;) wel opmerkelijk dat een auto aangeprezen wordt met deze gimmick.
Het moet waarschijnlijk ook wel eens fout gaan als je bijvoorbeeld geen spiegelglad water hebt, of opeens remt, of... zou de auto dan blijven drijven, of zou je opnieuw kunnen vertrekken?

Ik neem aan dat hij op terra firma ook wel rijdt uiteraard ;) Maar drijven zal hij Zeker niet..
Dus sja.. best spannend eigelijk ;) Je moet em op gang houden..

Klinkt als een spannende eerste rit, misschien eerst wat veiligere ervaring opdoen bij een temperatuur onder 0°C ;).
Geschikt 'vaarwater' lijkt me ook eveneens een opgave om te vinden, omdat je waarschijnlijk liefst een oever hebt die geleidelijk overgaat in water...
ik ben benieuwd!

Dat laatste lijkt me Zeker meer-dan-handig :) Gelukkig heb ik op fiets-afstand een geschikt meertje :)
Tja en die temperatuur hè.. Als ie zinkt.. hmmmmmm :P

Ik zie al een lekkere gesmolten foam-bende op/aan de motor zitten ;) Ik heb daar inderdaad ook wel aan gedacht, maar zoveel ruimte is der niet onder de kap..

Wat wel helpt.. Ik ga em hier proberen:

Zoals je ziet is de overgang zand-water redelijk smooth..
EN.. niet onbelangrijk: de eerste paar meter uit de kust is het Zeer ondiep.. Met wat laarzen aan zou et prima moeten kunnen (helaas heb ik geen laarzen.. hahaha :) Kistjes dan maar)

Back