[FTX Fury] Kopen UK

• Topicstarter Topicstarter Fury
  • Startdatum Startdatum
F

Fury

Guest
Ik ben er toch uit gekomen en wil graag de FTX Fury 1/16 Brushless gaan kopen, nu kan ik deze kopen voor €189,99 (vergis je niet, heb ik ook al gedaan, €190) op een vertrouwlijke Nederlandse site.

Nu zocht ik wat rond op Google en ik vond deze op eBay, dit vertrouw ik dus echt niet, een aankoop via eBay maar later vond ik dit product ook op de officiele site van hun. klik hier en bekijk

Mijn vraag is dus; zal ik hem via de Britse site kopen? Graag ook waarom niet of waarom wel vermelden.

Mvg, Jeroen.
~Fury

139 pond !!!!

Reken eens uit wat dat in euro's is, zal niet veel schelen....

Dat is 156 euro, daar komt dan nog shipping bij.

Als je een beginner bent koop hem lekker in NL.

ebay is prima en als je betaalf met Paypal is er niks aan de hand en is je aankoop verzekerd. Vergis je niet in de site... het in 140 POND. Toch weer richting de 160 Euro en dan nog zonder verzendkosten. Maar waarom deze vraag? Je hebt er immers al 1 gekocht?

ebay is prima en als je betaalf met Paypal is er niks aan de hand en is je aankoop verzekerd. Vergis je niet in de site... het in 140 POND. Toch weer richting de 160 Euro en dan nog zonder verzendkosten. Maar waarom deze vraag? Je hebt er immers al 1 gekocht?

Nee nog niet? Als het goed is zitten de verzendkosten erbij. ;)

Nee nog niet? Als het goed is zitten de verzendkosten erbij. ;)

Nope...

--> For our Standard Service we use Royal Mail for small packets and standard parcels. Our own courier is used for our next day express service.

Orders with a total value over £300 are shipped FREE on our next day express service!

Nope...

--> For our Standard Service we use Royal Mail for small packets and standard parcels. Our own courier is used for our next day express service.

Orders with a total value over £300 are shipped FREE on our next day express service!

Bedankt,
heb jij enig idee hoe duur de verzendkosten ongv. zijn?

Om daar achter te komen moet je die winkel even mailen. Bij het bestellen geven ze het niet op.

let op dat er bij verzending nog een bijkomend bedrag kan komen , voorwat juist weet ik niet:p door te doen aan china shipping was dat denk ik 50euro verzending + 15 euro bijkomend bedrag...

voor 'the UK' zal het uiteraard wat minder zijn , ma wil maar zegge dat er een bepaald bedrag kan bijkomen

let op dat er bij verzending nog een bijkomend bedrag kan komen , voorwat juist weet ik niet:p door te doen aan china shipping was dat denk ik 50euro verzending + 15 euro bijkomend bedrag...

voor 'the UK' zal het uiteraard wat minder zijn , ma wil maar zegge dat er een bepaald bedrag kan bijkomen

Dus dan komt er bijv. 10 euro verzending bij plus douane kosten ofzo?

hoi, ik koop uitsluitend nog via web en ben heel tevreden over de UK shops. eveneens over duitsers, en zeker ook over hongkong, mijn brushless set op 1weekin de bus en verzendingskosten 10euro!

Van de UK binnen de 3-5 werkdagen ten laatste in de bus en de shippingkosten vallen heel goed mee.

Kan daarvoor moeilijk 50km enkel naar de dichtsbijzijnde winkel rijden, bestellen daar 2 weken op wachten en dan nog es achterrijden.

by the way doe gemiddeld 2 a 3 aankopen per maand, van de kleinste dingen op ebay tot zelfs mijn 1/8 inferno IGT2 ( uit US op 4 werkdagen) met taks en al nog steeds 50 a 100 euro goedkoper dan in Belgie.

Laatst bewerkt:
als die daar goedkoper is of zelfde prijs zou ik het doen, (met verzending en al).
Als het je eerste auto en je hebt in de buurt een goede modelbouwwinkel kan je eventueel wel eerst es via modelbouwwinkel gaan, krijg je natuurlijk wel wat advies enzo mee, maar als er niets degelijks in je buurt is en eens je vertrouwt bent met de hobby en internet zie ik geen reden om niet via internet te kopen.

gtz

Mocht je een winkel in de buurt hebben welke goede adviezen kan geven en het prijs verschil is niet te groot zou ik naar die winkel gaan.
Is het prijs verschil heel groot(komt regelmatig voor) in vergelijking met internet dan zou ik hem daar bestellen.
Ikzelf heb tot nu toe(heb 2 maanden mijn wagen) 2 bestellingen in Engeleand gedaan en dit is beide keren zeer goed verlopen, ga voor de levertijd van een week uit.
Bezorgkosten verscjilt per pakket grootte en winkel, tussen de 3 en 18 euro/pond.

Back