Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door heel de uitleg had ik dat inderdaad over het hoofd gezien dat ik de vraag al had gesteld en dat ik hier uitvoerig uitleg heb over gehad mijn excusesEn hier gaan we weer . . . . . .herhaling van zetten![]()
welke houten zijn dan ok om te leren vliegen aub
En hier gaan we weer . . . . . .herhaling van zetten![]()
Ik ben afgelopen zaterdag lid geworden van een club, want zelf kom ik er niet uit. En wat de funcub betreft dat moet niet echt dat zijn maar omdat ze mij dat aanraden wou ik de mening hier eens horen. Maar ik ga niet verder rondkijken en vragen, en ga gewoon doen wat ze in de club zeggenMijn advies is deze vraag op je club voor te leggen.
Je kan op de simulator de sticks je een beetje eigen maken. Plus dat het erg leuk is alvast te kunnen vliegen.
Zoek je specifiek een funcub?
Doet je zender het nu trouwens? Las dat er ook een software update voor beschikbaar was
Ik ben afgelopen zaterdag lid geworden van een club, want zelf kom ik er niet uit. En wat de funcub betreft dat moet niet echt dat zijn maar omdat ze mij dat aanraden wou ik de mening hier eens horen. Maar ik ga niet verder rondkijken en vragen, en ga gewoon doen wat ze in de club zeggen
Ik ben afgelopen zaterdag lid geworden van een club, want zelf kom ik er niet uit. En wat de funcub betreft dat moet niet echt dat zijn maar omdat ze mij dat aanraden wou ik de mening hier eens horen. Maar ik ga niet verder rondkijken en vragen, en ga gewoon doen wat ze in de club zeggen
Heel verstandig.
En vraag of de club misschien ergens een gebruikte trainer weet.
Er is altijd wel iemand die een trainer te koop heeft omdat ie naar een moeilijker vliegtuig overstapt.
Zoiets kan je dan waarschijnlijk voor 100-150 Euro kopen, dan hou je een hoop geld over.
En vlieg zoveel mogelijk, elk vrij uurtje dat je kan, vliegen, buiten, in het echt.
GJ
Ja, zelfde vraag en zelfde antwoord.
En ook van 1 van jullie weer een dom advies, niet de sim afraden als iemand nog moet beginnen maar gewoon zeggen dat het leuk is.
Daar help je de instructeurs op die club echt niet mee.
GJ
Kijk deze eens.
Gelukkig heeft dit alleen betrekking op oude ontvangers. De huidige ontvangers hebben dit probleem niet.Wat ik las is dat de NX10(mooie zender trouwens) ook graag spontaan gas wil gaan geven als hij gekoppeld word aan bepaalde ontvangers.]
Gelukkig heeft dit alleen betrekking op oude ontvangers. De huidige ontvangers hebben dit probleem niet.
Verzin je dat laatste nou zelf, of heeft z'n vriendin dat verteld?Schitterend filmpje. Ik had hem al eens gezien.
Het commentaar van zijn vriendin is ook geweldig. Jammer dat Roel hem niet meer omhoog kreeg.
Verzin je dat laatste nou zelf, of heeft z'n vriendin dat verteld?![]()
![]()