Funky Chicken

Vandaag was er dan eindelijk post uit Denemarken.

Een grote witte golfkartonnen doos werd afgeleverd die bijna niks woog.
09072009540.jpg

Na het karton eraf gehaald te hebben moet je eerst nog eens het bubbeltjes plastiek verwijderen om de uiteindelijke doos te vinden. maar dan heb je wel iets moois.
09072009542.jpg

Als je die dan opent tref je deze onderdelen nog eens extra verpakt aan.
09072009543.jpg

Helaas ondanks het goede verpakken van de Firma S.W.Hobby te Denemarken was er toch een kleine beschadiging aan een vleugel. Gelukkig wel makkelijk te herstellen.
09072009543.jpg

Als je deze onderdelen even koud op elkaar legt krijg je dit al snel als resultaat.
09072009545.jpg

Zoals jullie wel kunnen zien word dit niet echt een bouwverslag maar wil ik deze oude schoonheid jullie ook weer niet weerhouden.

P.S. ik merk bij het openen dat de foto's nog te groot zijn maar dat verander ik morgen wel.

Laatst bewerkt:
Leuk dat je er ook eentje gaat bouwen! 8-)

Inderdaad, welke setup heb je in gedachten?

En een brutale vraag, wat heb je ervoor betaald? ;)

ik heb hem gevlogen met de originele setup. leuk maar niet voldoende vond ik.

brushless met een lipootje is leuker.

goeden morgen,

Eerlijk gezegt weet ik nog niet wat er in komt maar wat ik nog thuis heb liggen moet er meer dan voldoende voor zijn.

Ik heb er omgerekend 98,00 Euro voor betaald inc verzendkosten.
Veel geld maar mij is het het wel waard.

Hee Marcel,

Leuk ding! Heb je hem klaar voor morgen ? :wink:
haha veel plezier met het inbouwen van de electronica!

Groeten Roy

€45 voor het verzenden? Denemarken is niet eens zo extreem ver weg. Pakket van 2 Kg uit hongkong kost maar €20..

300 ddk koste het verzenden.
Maar eigenlijk vind ik het bijzaak als er niet veel meer te krijgen zijn in nieuwstaat.
werden vanaf 2003 tot 2005 geleverd door Graupner nu niet meer leverbaar.

Jorrit heeft denk ik ook echt wel een van de laatste uit nederland.

Voor diegene die er nog een wil hebben, ik heb net in een Nederlandse modelbouwwinkel eentje zien liggen nieuw in de doos. Adres kun je krijgen via PB........

Lang gelden gekocht deze week begonnen met de afwerking.
Motor er nu nog even in lijmen en wachten op mooi weer.

99gj7k.jpg

ziet er goed uit.

de mijne wacht ook op een fatsoenlijke maiden ik zal eens kijken of ik tijd kan vinden voor een foto.

Ik heb ook nog eentje nieuw en ongebouwd in de orginele doos voor het geval de eerste crasht.

Haha,

die zien er prachtig uit :thumbsup:

Ik zie dit draadje nu pas, maar kan niet wachten tot de filmpjes van de maiden :cool:

Grtz,
Menno

even dit draadje terug omhoog halen.

ik ben op zoek naar een funky chicken. (staat al onder gevraagd)
liefst natuurlijk een bouwkitje maar iemand die de zijne moe is en hij is nog in goede staat ...
of, weet iemand nog adressen waar ze die nog verkopen(moeilijk denk ik)

zoek eentje voor tijdens de paasvakantie voor een groep kinderen te vliegen, samen met de heks en nog enkele vliegende figuren:)

groeten chris

Laatst bewerkt:
Is het ook goed als de eigenaar de vogel of heks zelf komen voorvliegen? en eventueel meer gekke dingen........

Back