Funky Chicken

zoek eentje voor tijdens de paasvakantie voor een groep kinderen te vliegen

Als het om kinderen gaat die er zelf mee moeten gaan vliegen, dan zijn er gemoedelijkere kistjes hoor. De Funky Chicken vliegt opzich niet moeilijk, maar is ook niet een van de makkelijkste.....

Ik zag er ooit een die al vliegend een ei (pingpongballetje) kon leggen. Vond ik wel grappig, maar over het algemeen is dit toch een model waar je niet zo heel erg veel mee kan.

Als het om kinderen gaat die er zelf mee moeten gaan vliegen, dan zijn er gemoedelijkere kistjes hoor. De Funky Chicken vliegt opzich niet moeilijk, maar is ook niet een van de makkelijkste.....

Ik denk niet dat hij bedoeld dat de kinderen ermee gaan vliegen.
Hij zegt dat hij voor hen wil vliegen.

m'n funky chicken heeft een nieuwe motor, de oude speed400 was doorgebrand. er zit nu een borstelloos exemplaar in en gisteravond maar eens een 3 cel lipo ipv een 2 cel geprobeerd. WOOW, nu wordt het echt leuk, ongelimiteerd vertikaal :banana: en met een rotgang een halve meter boven de grond over het veld.

nu nog een ei drop systeem in de romp maken en dan is het echt lachen.

m'n funky chicken heeft een nieuwe motor, de oude speed400 was doorgebrand. er zit nu een borstelloos exemplaar in en gisteravond maar eens een 3 cel lipo ipv een 2 cel geprobeerd. WOOW, nu wordt het echt leuk, ongelimiteerd vertikaal :banana: en met een rotgang een halve meter boven de grond over het veld.

nu nog een ei drop systeem in de romp maken en dan is het echt lachen.

Nu alleen nog bij het landen z,n kop er op proberen te houden :) nee grapje ik heb hem zien vliegen gaat als de brandweer en met een mooi vliegbeeld .

Back