Hallo,
Ik ben van plan het vliegtuig uit onderstaand topic te gaan bouwen.
39.3" Funtana aerobatic plane - From scratch - Now with Plans - RC Groups
Zo goed als op de zelfde manier, alleen wil ik hem rollen met epoxy met glasbubbels en dan verven, dus even afwachten of hij dan niet een stuk zwaarder word!
Onderbouw word net als in originele topic 6 mm depron, en vleugels en cockpit enzovoort worden warm gesneden uit dat blauwe bouw schuim.
Nu wil ik alleen weten hoe ik de scharnieren in de airlons rudder en elevator moet maken, heb ze tot nu toe altijd gewoon met glasvezel tape gemaakt, met dit vliegtuig moet ik dat met dit formaat denk ik toch anders doen!?!?
En kan iemand me advieseren wat voor setup ik het beste kan bestellen?
Wil hier gaan bestellen ( liefste zo goedkoop mogenlijk): RC-Addict.nl - RC-Addict.nl :: de modelbouwshop van Nederland
moet weten welke motor,regelaar en prop ik moet hebben. ( het liefste opvoorraad)
Wil net als in het originele forum mijn 3s 1300 mah accus gaan gebruiken!
Zal als ik op weg ben wat Fotos posten.
Gr Arwin Lubbers
Ik ben van plan het vliegtuig uit onderstaand topic te gaan bouwen.
39.3" Funtana aerobatic plane - From scratch - Now with Plans - RC Groups
Zo goed als op de zelfde manier, alleen wil ik hem rollen met epoxy met glasbubbels en dan verven, dus even afwachten of hij dan niet een stuk zwaarder word!
Onderbouw word net als in originele topic 6 mm depron, en vleugels en cockpit enzovoort worden warm gesneden uit dat blauwe bouw schuim.
Nu wil ik alleen weten hoe ik de scharnieren in de airlons rudder en elevator moet maken, heb ze tot nu toe altijd gewoon met glasvezel tape gemaakt, met dit vliegtuig moet ik dat met dit formaat denk ik toch anders doen!?!?
En kan iemand me advieseren wat voor setup ik het beste kan bestellen?
Wil hier gaan bestellen ( liefste zo goedkoop mogenlijk): RC-Addict.nl - RC-Addict.nl :: de modelbouwshop van Nederland
moet weten welke motor,regelaar en prop ik moet hebben. ( het liefste opvoorraad)
Wil net als in het originele forum mijn 3s 1300 mah accus gaan gebruiken!
Zal als ik op weg ben wat Fotos posten.
Gr Arwin Lubbers
Laatst bewerkt: