Funtana S30e of de ARF Katana 1200

Hallo,

Ik wil mezelf in Dortmund verwennen met een nieuw electro vleugel model :D

Wat ik al heb zijn een Align 35G regelaar en 3 stuks Hitec HS-65HB servo's en 4 stuks Thunder Power Pro-lite 2100 11.1V lipo's

Het zal waarschijnlijk de Sebart Funtana S30E worden waar ik alleen maar goede dingen over hoor, maar na wat neusen op het net
kwam ik de ARF Katana 1200 tegen (http://www.braeckman.de/arf_katana_1200.htm) wat mij ook wel een mooi model lijkt, alleen kan
ik daar verder weinig ervaringen over vinden :? is dit model misschien bij iemand bekent?

De motor wordt waarschijnlijk de Hacker A30 14L met een 14x7 APC prop, omdat ik weinig kaas heb gegeten van electro motoren
voor vliegtuigen wil ik wel op zeker gaan.
Ook zal er nog een servo bij moeten komen, heeft het nut om een zwaardere servo dan de Hitec voor het hoogteroer te kopen
of voldoet de HS-65HB hier prima voor?

Verder zou ik graag willen weten of er nog klein materiaal aangeschaft moet worden bij de Funtana.

Thanks,

Mario

Mocht ik de S30 op de beurs niet tegen komen, waar kan ik hem dan het beste via internet kopen, liefst in Nederland.

Mario

Weet iemand van jullie of de Align 35G regelaar voldoende is voor de Hacker A30 14L met een 14x7 E prop op 11,1V ?

Ik wilde de Sebart Funtana S30E ook kopen in Dortmund, maar heb hem helaas niet gevonden .......
www.voltmaster.de brengt hem voor € 11,49 naar Nederland.

Let op ! er is inmiddels ook een versie 2 met volgende verbeteringen : <tekst>

Dear Ron,
The KatanaS30e V2 have new:
New Landing Gear all white painted
New Cover quality
New Cowl, more light
New Hacker 's ESC , in combo version.
and new little things inside for more quality all around.....
Best Regards,
Team SebArt

Back