Futaba Fasst Micro Ontvanger

Ik verwacht eigenlijk weinig spannends.. dat ding werkt natuurlijk gewoon zoals het hoort.. Futaba levert geen rommel :)

Hoe kun jij 'm al een paar weken hebben, als het ding niet leverbaar was?!

Tussen kerst en nieuwjaar gekocht bij W&W Modellbau. Hij had er maar één binnen gekregen die ik dus direct heb meegenomen. Ik had dus geluk en was er dus net op tijd bij.

Ik heb de mijne bij Hobby-in bestelt.Aangezien zij één van de weinigen zijn die ze op voorraad hebben.Zijn daar €59,40.

En kon de ontvanger van Hobbyin per briefenpost verzonden worden? Is wel zo fijn i.v.m. de verzendkosten:p

Dacht dat Quartel 'm ook op voorraad had... Wie kent de prijs van Q? Staat nog niet op hun website...

Ik heb hem net binnen gekregen.Donders dat ding is klein,maar wel mooi.Hobby-in heeft 'm verzonden in een doosje.Porto was €6,75.

Hallo gebruikers van de Futaba R6004FF 4ch micro ontvanger.

Ik heb net een R6004FF ontvanger binnengekregen. Deze wilde eerst niet binden aan mijn T7C zender met de bind toets. De groene led bleef knipperen. Het lukte wel wanneer ik de bind toets ingedrukt hield tijdens het aansluiten van de accu en vervolgens de bindtoets weer losliet. Dit is niet zoals het in de handleiding staat beschreven. Heeft iemand anders deze ervaring ook of kan het te maken hebben met een foutieve code in de zender?

Misschien een vraag voor Corrien (dhr. Jan van Mouwerik).

Karel

Back