Futaba FC-16 35Mhz voor Robbe U 2540

• Topicstarter Topicstarter Sander2540
  • Startdatum Startdatum
hallo

de en in de 214 zender is 5 jaar oud en die in de mc 10 en mc12 zijn 2 jaar oud ??????
vandaag nog gevaren met de mc12 en die houd het niet langer uit dan een uurtje of drie

deze worden op een powerpeak 2 geladen
trouwens al mijn accus laad ik daar mee
nu ga ik eens een laadontlaad syclus doen
met de pc link dan weet ik juist wat er met deze accu's aan de hand is

groeten raf

Hoi allen,

En mijn accu van 2300mA is maar een jaar oud en met regeneren haal ik gemeten met mijn infinity 2 lader 2400 mA dus dat lijkt goed.

Dan ook die shunt weerstand er maar even tussen pielen en meten wat mijn orgel gebruikt :?

Wordt vervolgt,

Groeten,

Jan.

Hoi allen

Zeg Sander ben je er eigenlijk uit wat je met die zender gaat doen ???
We raakten wat :offtopic: geloof ik.

Vrolijke groeten,

Jan Huizenga.

Hallo Jan,

Nou, das een scherpe opmerking :lol:
Ik ga voorlopig maar even bouwen. Tegen de tijd dat ik mijn zender nodig heb, heb ik wel weer wat zakgeld gespaard en koop ik een 40Mhz. Ik denk dat het gewoon een F14 wordt, of misschien kan ik een goede 40Mhz FC 16 overnemen. Maar dat zien we dan wel weer.
Mensen, allemaal veel succes met alles, geniet van het weekend en ik duik gauw weer in die vreselijk lastige handleiding van Robbe..... waarom is dat ding niet gewoon in het NL geschreven!!!! :evil:
Ach... misschien had ik toch een beetje beter mijn best op school moeten doen... :roll:

Garoetekens van Sander

Hallo allemaal,

Even een :offtopic: update.
Mijn zender neemt ongeveer 150 mA ,wat met mijn zenderaccu van 1800 mA toch voor heel wat uren werking zou moeten zorgen.
Nu moet ik bekennen dat ik er gewoon van uitging dat mijn pakket deugt maar ik heb daar dus een nogal slechte (lees verroeste) verbinding tussen zitten.
En nu haal ik ongeveer 9 uur zendtijd.

Ik zal mijn nieuwe zender pakket ook nog nakijken maar die haalt bij naderinzien ook wel 10 uur.

Dus op je gevoel afgaan is ook nogal twijfelachtig :oops: :oops:
Ik meet dus nu de tijd is iets duidelijker je weet wel, Meten is Weten :D
Alleen je moet het even doen.

Gr,
vanuit een 33 graden heet kamertje

Jan.

Back