Futaba FF9 super, Mix programmeren?

Ik wens bij het instellen van de flaps mijn hoogte roer eveneens met een 10% down te geven.

Kan iemand me dit uitleggen? Heb al verschillende pogingen ondernomen maar het lukt me niet...

Moet ik ergens een algemene instelling vrijgeven om een mix te programmeren?

Alvast bedankt!

Als ik op mijn FF9 twee meer op 'mode/page' druk en dan kies voor prog. mix3, dan staat daar bovenaan flap->elev (ator). Dat is volgens mij wat je zoekt.

Voor zover ik weet is er geen vast programma voor maar moet je dus een van de programmeerbare mixxers gebruiken. Andersom (elevator->flap) is wel een mixer voor.

Wat gaat er precies mis als je het met een programmeerbare mixer doet?

Als het voor een zwever moet dienen, staat er in het geavanceerd zweverprogramma een voorgeprogrammerde mixing van flaps en hoogteroer.
Zelfs een delay op het hoogteroer is daarin mogelijk.

Succes ermee!

ik zit ook met zo een probleem,

ik heb een svist zwever, me rolroeren en motor, ik wil dat de rolroeren via een schakelaar wat omhoog komen te staan bij een landing, onder welk programma doe ik dit??? ik krijg telkens maar 1 roer in werking groeten

Zorg ervoor dat beide rolroer servo's elk in het voorziene kanaal van je ontvanger zijn ingeplugd (zie je handleiding). Vervolgens kies je het programma FLAPPERON dacht ik in je zender menu. Daar kan je de gewenste uitslag en richting instellen.

Back