Futaba FF9Zap WCII mixing

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Futaba 9Zap, alles werkt correct op mijn heli , buiten 1 probleem , en dat is dat wanneer ik mijn elevator naar voren doe, (dan zie ik mijn zender bij SRV, waar de servo bewegingen te zien zijn), mijn aileron mee naar links, en achteruit, gaat mijn aileron naar rechts mee. Mijn pmix kanalen staan volgens mij uit. want ik dacht dat het daar aan lag. Buiten dat gaat alles correct. Kan iemand mij helpen?

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Futaba 9Zap, alles werkt correct op mijn heli , buiten 1 probleem , en dat is dat wanneer ik mijn elevator naar voren doe, (dan zie ik mijn zender bij SRV, waar de servo bewegingen te zien zijn), mijn aileron mee naar links, en achteruit, gaat mijn aileron naar rechts mee. Mijn pmix kanalen staan volgens mij uit. want ik dacht dat het daar aan lag. Buiten dat gaat alles correct. Kan iemand mij helpen?

Ik sla er maar een slag naar, maar heb je mogelijk een virtuele tuimelschijf verdraaiing geactiveerd? dan doet hij dat ook. Wat doet hij als je rol geeft? gaat elevator dan ook mee?
Groet, Bert

Ik heb enkel de sr3 swash gebruikt, zoals uitgelegd door futaba. Ik denk als ik roll dat hij dat wel correct doet.

Heb ik eigenlijk een virtuele tuimelschijf? Ben ik nog niet tegengekomen in die zender. Heb de zender dan ook ni tweedehands gekocht en een nieuw model aangemaakt om ermee te vliegen met mijn mini titan en rs6008hs ontvanger.

Die zender blijft constant pitch combineren met aileron en elevator. Ik weet niet hoe het komt , maar het maakt vliegen onmogelijk.

Back