futaba T6Ex feat.Phoenix sim

Hallo ik heb Phoenix sim aangeschaft en heb deze geinstaleerd. Nu wil ik mijn Futaba zender T6EX instaleren maar herkent hem niet. Zegt steeds steek in of zet zender aan. Stekkers zijn goed usb interface word herkent maar de zender niet.

Weet iemand wat ik moet doen?

Mvg

Probleem met een vriend van me die een T10 heeft is dat de stekker er heeeeeel erg los inzit en dus soms contact verbreekt. Druk hem heel goed vast.

bij mijn moet ik miojn zender op sim zetten!!
Dus een tweede profiel aan maken.

Ook is het vaak zo dat je de zender op uit moet hebben staan!!
Zodra je het stekkertje van je phoenix in het gat stopt van je zender gaat hij aan!!!

gr andre

bij mij deed hij het ook niet met een futaba t6ex maar je moet hem eerst een niewe zender aanmaken. doe je zo:
1.start phoenix met zender en alles erop en eraan.
2.controleer of je alle updates hebt.
3.ga in phoenix bovenaan naar system
4.klik op ''setup new transmitter''.
5.volg het menu (doe alles wat je moet doen) op een gegevenmoment krijg je een lijst met merken van zenders klik op ''my transmitter is not listed here''
6. druk op verder en volg de instructies.

gr. vliegfan

ik had precies het zelfde ook met de 6ex en op de manier van vliegfan lukt het wel.Alleen werkt onderandere de trottle verkeerd om en alleen max trottle maar dit zal een instelling zijn denk ik.

hoe heb jij je zender instellingen staan vliegfan?

dan moet je naar system dan naar your controls klik je naam aan klik daarna op edit profile klik op detailed, dan staat bovenaan trottle ongeveer in het midden van trottle staat bovenaan invert als je daat op klikt dan draai je het gas om en dat werkt overal.

gr.vliegfan

Back