Futaba t7c zender handleiding

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door PHTB, 24 jan 2019.

  1. PHTB

    PHTB

    Lid geworden:
    11 nov 2008
    Berichten:
    472
    Locatie:
    Nijmegen
    Beste forumleden, een flink aantal jaren geleden is er een vraag op dit forum geplaatst over een Nederlandse handleiding voor deze zender.
    Mijn vraag is, bestaat die inmiddels ?
    Beschik wel over een Engelstalige, maar een Nederlandse versie is zoveel makkelijker.
    Heb de zender recentelijk overgenomen en wil alle eerder opgeslagen vliegtuigen ed. clearen. Hoe kan ik dat het beste doen ?
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    Groet Tom

    ZIE MIJN LAATSTE BERICHT
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2019
  2. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.096
  3. PHTB

    PHTB

    Lid geworden:
    11 nov 2008
    Berichten:
    472
    Locatie:
    Nijmegen
    Ja, die had ik al gevonden, maar is niet volledig en de persoon schijnt niet meer te reageren op mails ed.
    Info door te zoeken op MBF.
     
  4. PHTB

    PHTB

    Lid geworden:
    11 nov 2008
    Berichten:
    472
    Locatie:
    Nijmegen
    Heb een mail gestuurd naar futaba@write4u.nl , dat is de vertaler van de handleiding en hij heeft geantwoord, dat de Nederlandse vertaling 25 euro kost inclusief verzenden.
    Een prima oplossing dus.
    De auteur is Frank Hamaekers
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2019
  5. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    E-mail adressen :(
    Om te voorkomen dat de spamrobots e-mail adressen vinden, kun je beter geen e-mail adres (of telefoonnummer) in een discussie (openbaar!) plaatsen. Hoogstens een creatief verminkte versie plaatsen: blabla apestaart ziggo nl, of zoiets. Het veiligst is om e-mail adressen uitsluitend via conversatie/PB door te geven.
    Het heeft geen zin een eenmaal geplaatst e-mail adres te bewerken, want het blijft onderwater ongewijzigd. Helemaal verwijderen is dan het devies.
    Berichten/titels kun je gedurende twee dagen na plaatsing wijzigen, daarna zijn ze bevroren. Na die periode kun wijziging aan moderatoren vragen middels klik op Meld onder betreffende (openings)bericht.
     
  6. PHTB

    PHTB

    Lid geworden:
    11 nov 2008
    Berichten:
    472
    Locatie:
    Nijmegen
    Dat e-mailadres was te vinden in een bericht van N.P.S. en ik dacht er andere mensen mee te helpen, die hetzelfde probleem hadden.
    Je hebt gelijk, dat vertrouwelijke informatie beter via een PB gestuurd kan worden.
    Het betreffende e-mailadres is overigens geen persoonlijk adres.
     
  7. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.875
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    PHTB vindt dit leuk.
  8. PHTB

    PHTB

    Lid geworden:
    11 nov 2008
    Berichten:
    472
    Locatie:
    Nijmegen
    Ik heb bericht ontvangen van FrankHamaekers, dat hij de Nederlandse vertaling naar mij op zal sturen.
    Zowel de link van N.P.S als van GJVO zijn dezelfde, maar dat is slechts een gedeelte (13 pagina’s) van de vertaling.
    Ik krijg binnenkort de volledige vertaling, maar wel tegen eerder genoemde betaling.
    Indien er mensen zijn, die deze Nederlandse vertaling willen , kunnen ze dezelfde procedure volgen.
     
  9. PHTB

    PHTB

    Lid geworden:
    11 nov 2008
    Berichten:
    472
    Locatie:
    Nijmegen
    Heb vandaag de Nederlandse handleiding ontvangen, zit er prima en goed verzorgd uit, mooi ingebonden en 116 pagina’s lang !
     
  10. PHTB

    PHTB

    Lid geworden:
    11 nov 2008
    Berichten:
    472
    Locatie:
    Nijmegen

Deel Deze Pagina