Futaba zender met Phoenix simulator

Kan er mij iemand vertellen hoe ik mijn Futaba T7C Fasst zender moet instellen om te simmen met de Phoenix simulator.
Instellingen van mijn Phoenix zijn geen probleem maar ik sukkel wat met de zender (het is mijn eerste digitale).
Indien iemand het weet wil deze dan ook zo vriendelijk zijn om uit te leggen hoe ik een bepaalde instelling wijzig? :)
(Ik kan er mee simuleren maar 3D switch blijkt niet te werken...). Vandaar dat ik ervan uitga dat de zender niet goed is ingesteld
Alvast bedankt!

Beste wensen

mijn futaba FC 28 op pfoenix simulatie instellen

Beste Mensen

graag wil ik met mijn Robbe Futaba zender op mij phoenix simulatie gebruiken maar hoe moet ik dat instellen, en wat voor een ronde stekker maar de 3,5mm stekker van mijn simularie moet ik hier voor aanschaffen !!!

Mvgr. Henk-Elbert Buesink

Instellingen van mijn Phoenix zijn geen probleem maar ik sukkel wat met de zender.

Mag ik vragen wat je dan in Phoenix al hebt ingesteld?

Ik heb een simpele t6EX van futaba, 't enige wat ik hoef te doen is heli modus aan te zetten. Verder helemaal niks, geen curves expo rates etc. De rest doe ik allemaal in de sim zelf.

werkt het niet stel dan een model op je zender in als vliegtuig
Phoenix gebruikt allees de sticks, en niets meer
Groeten
Martin

Phoenix gebruikt allees de sticks, en niets meer
Op m'n spektrum dx6i heb ik een heli model ingesteld met swash type 90 graden en 1 servo, gewoon door de suggestie van phoenix te volgen.
Op die manier kan ik throttle, pitch, expo en dual rates op de zender instellen. Voor idle up hoef ik dan niet de 'stunt mode' van het model in phoenix te gebruiken maar gewoon die op de zender.
Ik zou verwachten dat het voor futaba enkel een verloopje is waardoor het verder het zelfde werkt.

Back