futuba 6X Super aux Vraagje

• Topicstarter Topicstarter crash king
  • Startdatum Startdatum
C

crash king

Guest
Hallo allemaal. Ik heb een copterX 450 Waar ik al redelijk mee kan hoveren als beginner. Maar nu heb ik onlangs een KDS Flymentor 3D gekocht. Nu heb ik het een en ander gelezen voor ik het er in ga bouwen, Ik heb dus een Futuba 6XS, nu lees ik dat ik de Gyro sens kan regelen via mijn zender,maar ik heb geen pot meter. En dat ik de keuze (positie mode) (balans mode) (en flymentor uitschakelen) kan bedienen van af de zender, met een drie polige schakelaar. Voor die gyro sens heb ik een pot meter nodig, en voor de standen van de flymentor een drie standen schakelaar. Zo ver is het mij wel duidelijk. In hely mode heb ik 6 schakelaars tot mijn beschikking en een druk knop.
SW-A ELEV D/R UP &DOWN
SW-B GYRO SENS
SW-C AIL D/R UP&DOWN
SW-D FORWARD TROTTLE HOLD REVO off
SW-E IDLE UP ON / RUDDER OFFSET ON / AND REVO OFF
SW-F TRAINER
CH-6 DRUKKNOP HOVERING PITCH
Mijn vraag nu, kan ik bv de schakelaar voor de gyro sens vervangen voor een potmeter zodat ik de gyro traploos kan regelen.
En zou ik een van de boven genoemde schakelaars om kunnen bouwen naar een AUX, en die vervangen voor een drie polige schakelaar zodat ik een een pos een neg en een 0 signaal kan stuuren ivm de drie keuzes van de Flymentor.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen wand ik kan er niets over vinden wat hier de mogelijkheden in zijn.

Gr Vico

Back