Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo mensen ben ik weer heb mijn futuba t7c 2.4ghz fast binnen, nou mijn vraag is weet iemand een goede beginnersafstelling kwa zender.
de logictech combo nog niet binnen moest pakketje afhalen bij postkantoor was mevrouwtje ziek dus moet ik maandag terug gaanis trouwens de 2100 met 3100 servo komt op mijn belt cp dus als iemand tips heeft over instellingen met die zender en gyro?
Gewoon de standaard curves die iedereen zon beetje met een belt gebruikt Geen idee
bijv. T=0-40-60-70-80 C=40-50-75-100 voor normal. I1: T=90flat en C 0 25 50 75 100.
Gyro stel je in met het gyro menu voor de HH en rate mode. Geeft ie aan met een A en N. 2100 even de goede zender laten zoeken en goede servo selecteren (staat in het boekje)
Ook de juiste swash selecteren in de zender en de servo's + ESC op de juiste kanalen prikken. Kan best dat je hier en daar er 1tje moet reversen.
Nadat je de gyro etc allemaal in orde hebt zou ik de D/R van rudder naar 40 terug brengen. Op de trex500 is hiermee behoorlijk goed te vliegen en de piro rate is nog steeds hoog zat.