Na mijn crash op jop waar de rookie helemaal tot schroot herleid was, had ik eigenlijk veel zin om te stoppen met het turbine gebeuren. Begin dit jaar de junior stuk nu dit weer het laat alleszins de moed in de schoenen zakken.
Maar na lang beraad en adviezen over welk toestel heb ik besloten om een futura te bouwen. Deze is ondertussen besteld en zou over 2 a 3 weken geleverd worden.
Het is gewoon de witte versie.
De turbine is bij jetsmunt om te repareren.
Op jetpower nog wat spul kopen en dan kan ik deze winter bouwen en spuiten.
we hebben besloten om 2 dezelfde futura s te maken. Hans had al langer gevraagd om zijn futura in een mooi jasje te steken. Dus als er nog kandidaten zijn voor hun futura te laten spuiten let me know. Hier een tipje van de sluier voor de kleur en opschrift.
Als hij er is zal ik hier een bouwverslagje neerzetten.
Maar na lang beraad en adviezen over welk toestel heb ik besloten om een futura te bouwen. Deze is ondertussen besteld en zou over 2 a 3 weken geleverd worden.
Het is gewoon de witte versie.

De turbine is bij jetsmunt om te repareren.
Op jetpower nog wat spul kopen en dan kan ik deze winter bouwen en spuiten.
we hebben besloten om 2 dezelfde futura s te maken. Hans had al langer gevraagd om zijn futura in een mooi jasje te steken. Dus als er nog kandidaten zijn voor hun futura te laten spuiten let me know. Hier een tipje van de sluier voor de kleur en opschrift.

Als hij er is zal ik hier een bouwverslagje neerzetten.