Gevraagd G-RX 8 telemetry kabeltje.

Goedemiddag,
Ik heb van Frisky een G-RX 8 ontvanger waar helaas het telemetry kabeltje niet bij zat. Heeft iemand dat misschien nog liggen. Ik zou er heel graag eentje willen hebben/kopen. Of kan een sensor nog op een andere manier aangesloten worden.

Erik.

Ja dat klopt maar heel erg klein voor deze ontvanger. Ik kan eventueel wel de maten geven maar dan moet ik een andere G-RX 8 ontvanger uitbouwen.

Erik.

Jst sh is ook heel klein. Ze hebben 1mm en 1.25mm pitch afstand. (afstand tussen twee pennen)

Ik heb nog een XSR ontvanger liggen ergens. Hoewel dat een 5p aansluiting is zal het wel hetzelfde type zijn. Kan wel eens kijken of ik het op kan meten.

Dan kun je gewoon een bundel kabeltjes bestellen via je favoriete Chinese grootgrutter.

Hallo,
Ik heb een foto van het kabeltje kunnen maken het stekkertje is 7x3 mm met 4 aansluitpunten waarvan er 3 bezet zijn.

Erik
20250520_194630.jpg

Mocht je ze niet kant en klaar op de kop kunnen tikken, dan kan ik er desgewenst een voor je maken. Dat is een beetje een priegelklusje, maar ik heb er ooit de tangen en plugjes voor gekocht.

jst stekkertje.jpg

R3wd en Hr. Meijdam bedankt voor de hulp. Op dit moment zit ik op een camping in Zeeland en had gehoopt dat iemand er ergens nog eentje had liggen en zou kunnen opsturen, zodat ik het meteen zou kunnen gebruiken in mijn paramoteur voor een batterysensor. Volgende week gaan we een paar dagen naar huis en daar heb ik de mogelijkheid om het eerst zelf proberen te maken. Ik heb er een aantal liggen van Frsky maar die zijn te lang en/of te dik. Mogelijk kan ik er eentje op maat maken.

In ieder geval bedankt voor het meedenken. Ik laat wel weten of het gelukt is.

Erik.

IMG-20250513-WA0031.jpg

Back