G-TEC G.T. 5889 Metal Helicopter.

Na enkele weken lol met een Falcon 995. Zoek ik het een stapje verder.

Zijn er Forumleden die ervaring hebben met deze helicopter??

full

G.T. 5889 4 chanel, 2,4 GHz heli

Deze is met een tailrotormotor;
full

of met een "cardan" uitgevoerd.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan niet zeggen dat ik er ervaring mee heb. De specs zijn 56cm lengte, hoogte 46 cm en breedte 14.5 cm? Als je huiskamer groot genoeg is zou het moeten kunnen.
85 euro is niet veel (begrijp me niet verkeerd, het is best een leuk bedrag om dingetjes als servo's etc mee te kopen), maar kan je dan niet beter iets meer betalen en een verzekerd goede kwaliteit hebben? Zoals een Walkera ufly s? Staat er een te koop, zal ff kijken naar de link.http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-helikopters/137230-walkera-ufly-s-new-post.html De verkoper wil er iets meer voor hebben dan je voor deze betaalt, maar normaal kost een ufly ongeveer 180.
Maar dan ben je verzekerd van de kwaliteit van Walkera.

Groet, Jasper

Laatst bewerkt door een moderator:
G.t. 5889 ?

Hoi Jasper,

Inderdaad mijn huiskamer is klein 4 x 6,5 meter. :(

De vraag was of iemand ervaring met deze heli heeft. :confused:

Ik weet dat het altijd beter, duurder etc. kan. (Ik heb een stel mooie vliegtuigen, tot 2,45 spanw. zelfs daar kan het nog mooier en beter:yes:)

Dus ik hoop dat iemand reageert. :D

Gr. Arnold

hallo
ik heb deze heli en heb er zojuist nog mee gevlogen.dit gaat allemaal prima en het is op zich een fijne heli op 1 ding na en daarom zou ik hem geen 2e keer kopen:ik weet niet hoe het onderdeel heet maar onder de rotor zit een ring waaraan met staafjes de servo's zitten.deze ring schiet af en toe los en dan word de heli onbestuurbaar en verliest zijn balans...gevolg ...crash.
als je hem weer terugklikt is het weer prima .

hallo
ik heb deze heli en heb er zojuist nog mee gevlogen.dit gaat allemaal prima en het is op zich een fijne heli op 1 ding na en daarom zou ik hem geen 2e keer kopen:ik weet niet hoe het onderdeel heet maar onder de rotor zit een ring waaraan met staafjes de servo's zitten.deze ring schiet af en toe los en dan word de heli onbestuurbaar en verliest zijn balans...gevolg ...crash.
als je hem weer terugklikt is het weer prima .

Dat onderdeel heet swashplate. Ik heb een reserve gekocht die wel vast lijkt te zitten.
Bij mij gaat hij ook regelmatig los waarna de heli begint te zwabberen. Ik ga die nieuwe swashplate erin zetten en ook kijken hoe ik de oude kan verbeteren cq vast zetten.
Op zich is het een leuke heli om mee te beginnen. Voor weinig geld.

Heb jij de uitvoering met de staartmotor of de cardan uitvoering??

Back