Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gust Heli zei:Maurits,
niet vergeten je fotoboek verder af te maken.
Houd ons verder op de hoogte aub.
Gust
stuur hem dan maar naar mij op, ik bouw hem wel af, ik heb nog een weekje vakantieMaurits zei:Zo, de berg hout is binnen. Vrijdag, zaterdag en zondag er hard tegenaan want het is het laatste weekend uit m'n vakantie :wink:
dan moet ik er zellf ooit maar 1 gaan maken he? :lol: :lol:Maurits zei:Dat doe ik liever zelf, dan er maar iets langer over doen :wink:
Maurits zei:Dat doe ik liever zelf, dan er maar iets langer over doen :wink: Het weekend niet echt kunnen doorbouwen op de ontbrekende ligger in de vleugel en wat verstevigings stokken na aan de kist, omdat ik het nogal druk had en geen sec. lijm in huis had. De gerepareerde voorkant ga ik lijmen met seconde lijm, omdat er tijdens het drogen een grote kracht op komt te staan en ik met de 60min houtlijm het niet 1 uur vast kan houden :lol: (er is nergens een aangrijppunt voor bv. een wasknijper)
vjete zei:wauw, ik zzie nu pas dit verslag, een echte schande vind ik zelf![]()
ziet er echt zeer goed uit. dit blijf ik zeker volgen
ben echt benieuwd naar volgende updates,
ga zo verder![]()
RCEFlyer zei:Hoi Maurits,
best lastig he dat beplanken ?
Ik las hier op het forum een tip van een zeer ervaren modelbouwer. Je kan het beste het balsa hout wat vochtig maken met bijvoorbeeld een plantenspuit, daarna buig je het in vorm en zet je het tijdelijk in die vorm vast met bijvoorbeeld elastieken, klemmen, gewichten, etc.
Na een aantal uren of de volgende dag heeft het die vorm zo goed als aangenomen, waarna het verlijmen met de vleugel of romp veel gemakkelijker wordt.
Succes en ga zo door, ik blijf je draadje volgen.