gain max op 20

Gyro 401 delay op 0,de zender gevoeligheid kan max. op 20 gezet worden.Zet ik hem hoger dan gaat de heckservo heel de tijd bewegen.Neem ik een andere 401 gyro dan gaat alles normaal.Voordien had ik dat niet.Zou de gyro gesneuveld zijn?Groeten.

Welke zender heb je? De gain percentages die je daadwerkelijk naar de heli zend verschillen namelijk per merk zender.

Welke zender heb je? De gain percentages die je daadwerkelijk naar de heli zend verschillen namelijk per merk zender.

Heli t~rex 450,zender mx~12.Met die ene 401 de gear maximum op ~20 en 20,wat ik een paar dagen geleden niet had.Anders staat de heckservo te trillen.Als ik een andere gyro 401 aankoppel gaat alles normaal.Dus gear op ongeveer ~48 en 50.Gyro gesneuveld?

Metwelke servo gebruik je hem? 9254?
Werkt alles nog soepel?

Alles Ja, dan lijkt de Gyro niet in orde. Maar een dergelijke storing heb ik nog nooit gezien.

Crash gehad ?
Zonee...dan is het wel erg raar dat je gyro ineens anders doet.

Geen crash gehad,nieuwe servo geplaatst 9257 i.p.v. esky digi servo en alles in een md500 canopy geplaatst.

Als je met een andere gyro geen problemen ondervindt dan ben ik snel geneigd te zeggen dat er iets met die gyro aan de hand is. Maar als er verder niets gebeurd is dan is dat wel raar.
Enigste dat ik me nog kan bedenken is of je misschien hebt gevlogen toen het een beetje sneeuwde verleden week ? dat er een vlokje op je gyro is gekomen, gesmolten en zo je gyro in is gelopen...? Sja...ik noem maar wat hoor :)

Gyro werkt normaal als hij moet werken.Als de heli stil staat of als je niet aan de stick beweegt ,dan trilt de heckservo ,precies overgevoelig.Maar de gear in de zender staat maar op 20.Zet je de gear nog minder dan staat de heckservo stil.Ook de motorregelaar komt warm en de led erop flikkert.

Al een andere servo geprobeerd?
Gewoon er even op prikken zonder volledig in te bouwen.
Doet hij dan ook nog raar => replace

Back