Gamebird mode 2

Jonas, Quartel in pynacker bellen........
kan veel schelen,( als die ze nog heeft)

Ja Jonas :D
lijk het je wat? Ik lees in een duits forum dat ze daar niet meer te vinden zijn en ze willen ze nog graag, er al zit een knop op voor event- landingstel, tsja als ik jou was............maar ik ben jou niet 8O :lol:
je kunt 'm later altijd nog uit breiden.(heb ik ook gedaan)

Ik heb hem 2de hands gevonden Aad, inclusief de software.

Over dat uitbreiden, wat bedoel je daar juist mee?
Wat zijn de voor - nadelen ?

Fijn, dat je dat gelukt is Jonas,wat voor software zat erbij? easyfly of picofly? Met easyfly weet ik een adres waar je flink wat modellen kan opladen en ook nog wat scenerys, maar je kunt dat ding ook voor veel meer sim's gebruiken,ik gebruik hem voor:Easyfly; Aerofly pro; Micro fly; FMS; Real Flight g2 en SSS, maar er zijn er nog veel meer, het is namelijk een opgevoerde joystick.
Ik zal je een adres gevenen daar moet je maar eens gaan rondhangen, ik advieseer je daar te registreren, kost nix, duits is de voertaal maar engels vinden ze ook goed..... :P
over dat uitbreiden, dan ken je er 3 knoppen bij maken, maar daar hebben we het nog wel over...

www.rc-sim.de
Kijk maar, veel plezier....... 8O als je hulp nodig heb.....roep je maar :idea:

aad jonas wil het liefst heli vliegen en het lijkt mij dus niet nodig om meer te veranderen dan ff de draatjes voor de y en x assen
het is namelijk niet verstandig om zo maar ff wat uit breidingen te doen aan iets wat je aan een pc hangt een ding dat je fout doet en je kunt behoorlijk veelschade aanrichten

JA!! Dat heb ik zelf OOK wel in de gaten,ik zeg NIET voor NIKS, "als je hulp nodig heb,ROEP je maar !!!!!!!"
En daarbij , hij hoeft NIX in zijn PC te veranderen Marco!!! :o
En draadjes om solderen is volgens mij helemaal niet nodig, ik denk dat je gewoon funkties toe moet wijzen...........

bedankt voor alle tips, maar ik ga voorlopig beginnen met de commander te laten zoals hij is.

Als ik me bij de gevorderden mag rekenen, is het mogelijk dat ik die upgrade die Aad voorsteld wel eens probeer.

Naar wat ik heb begrepen wordt de commander dan niet meer als een joystick bekeken maar als een echte zender. Klopt dat ?

Die site: www.rc-sim.de kende ik alreeds.

De software zou easyfly zijn.

ik heb ook niet gezegt in de pc ik heb gezegt in iets dat je aan een pc hangt en die draaden om solderen zorgt er voor dat je ook echt een modus 2 zender hebt op de pc en dat is een fluitje van een cent maar dingen zo als meer knopen op de game bird maken niet want je moet dan ook bij de stekker bezig daar is dan de kans op kort sluiting

Jonas, doe het heel rustig aan, neem alle tijd, laat je door niemand gek maken,oefen maar lekker......
Inderdaad is het meer een zender, hij doet precies hetzefde en in RC-sim is een download-site,daar vind je een hele boel vliegtuigen en scenerys voor
Easy Fly .
Er zijn ook nog 2 uploads te koop, voorlopig kan je dus vooruit, veel plezier!
Het is een leuke sim om mee te beginnen.

Zjeeezzz, Marco , wat maak jij een lange zinnen, Of vergeet je de leestekens....,,,,""::?!
Maar, IK begrijp best wat je bedoeld, hoor!
En je heb ook wel een "beetje"gelijk......
Als je aan zoiets begint, moet je wel wat ervaring hebben,of het laten doen door iemand met ervaring
Nooit zelf iets klooien als je het niet weet.. ..( gestzie, wat belerend), maar dat spreekt toch van zichzelf, Marco, dat hoef ik je toch niet te vertellen?? okay?? Toch.....

Ach welnee joh , Gewoon ieder zijn mening.. wat staat er nou onder mijn naam??
We zijn hier toch allemaal vrienden met dezelfde hobby? nou dan!!!

prima zullen we maar de persoon op persoon chat behouden tot de pb's of chat box en msn anders zullen we het nog wel horen van een van de mods

Back