Hoi iedereen.
Ik ben een redelijk fervent gamer en ben momenteel bezig het spel Sniper Elite V2 te verslijten.
Ik zit al enige tijd met het gedacht van terug met modelbouw te beginnen (ooit nog modelbouw gedaan, maar dat is al een jaar of 10 geleden) maar ik wist niet goed wat onderwerp ik zou nemen.
Nu, dingen die met oorlog te maken hebben hebben me altijd al wel geïnteresseerd, en ik kwam in het spel Sniper Elite wat tegen dat volgens mij een mooi diorama kan worden.
Daarom dacht ik plots, hey, why not...
Dus ben ik printscreens beginnen nemen, filmpjes beginnen maken,.... om de details van het ding dat ik wil maken vast te leggen.
Nu heb ik eerst enkele vraagjes voor ik er aan kan beginnen.
Ik zou enkele voertuigen geïdentificeerd moeten krijgen om de juiste modellen te kunnen kopen.
ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen?
op imageshack lukt het me niet om afbeeldingen te plaatsen dus zijn het linkjes naar de afbeeldingen van de voertuigen
auto1.png | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden!
auto2.png | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden!
moto1.png | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden!
tank1.png | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden!
truck1.png | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden!
Van zodra ik weet welke voertuigen te nemen kan ik beginnen aan de bouw en de bouwupdates ook hier plaatsen
alvast bedankt
Kawa
Ik ben een redelijk fervent gamer en ben momenteel bezig het spel Sniper Elite V2 te verslijten.
Ik zit al enige tijd met het gedacht van terug met modelbouw te beginnen (ooit nog modelbouw gedaan, maar dat is al een jaar of 10 geleden) maar ik wist niet goed wat onderwerp ik zou nemen.
Nu, dingen die met oorlog te maken hebben hebben me altijd al wel geïnteresseerd, en ik kwam in het spel Sniper Elite wat tegen dat volgens mij een mooi diorama kan worden.
Daarom dacht ik plots, hey, why not...
Dus ben ik printscreens beginnen nemen, filmpjes beginnen maken,.... om de details van het ding dat ik wil maken vast te leggen.
Nu heb ik eerst enkele vraagjes voor ik er aan kan beginnen.
Ik zou enkele voertuigen geïdentificeerd moeten krijgen om de juiste modellen te kunnen kopen.
ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen?
op imageshack lukt het me niet om afbeeldingen te plaatsen dus zijn het linkjes naar de afbeeldingen van de voertuigen
auto1.png | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden!
auto2.png | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden!
moto1.png | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden!
tank1.png | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden!
truck1.png | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden!
Van zodra ik weet welke voertuigen te nemen kan ik beginnen aan de bouw en de bouwupdates ook hier plaatsen
alvast bedankt
Kawa