T
thundertail
Guest
hallo,
drie weken voor het laats gevlogen met de TT, geen problemen, nu wel
ik heb een probleem. toen ik gisteren met mijn TT wilde vliegen, wilde hij niet opstarten , hij kwam al niet door de opstartfase van het gas heen
het was 12 graden buiten, dus bedacht als je het gasflesje een beetje schud en warm maakt met je handen dan komt er wel gas uit.
dat klopte inderdaad, hij startte heel moeizaam op, maar toen viel het volgende op: de gasklep maakte een geluid dat het constant open en dicht ging.
ik neem aan dat het een magneetklep is hij ratelde gewoon, open en dicht
daardoor kwam er net genoeg gas binnen zodat hij het wel deed, maar een raar geluid dus wat ik nog niet eerder gehoord had
ik dacht nog komt door de kou, oke s,avonds nagespeeld op mijn zolderkamer 20 graden daar hetzelfde
gasbusje zit goed vol gasflow is 80 % ik heb dat naar 90 % gedaan
geen verandering
motor stamt uit 2003, maar heeft bijna geen draaiuren misschien 3 uur totaal
Wie weet wat er aan de hand is ???
gr thundertail
drie weken voor het laats gevlogen met de TT, geen problemen, nu wel
ik heb een probleem. toen ik gisteren met mijn TT wilde vliegen, wilde hij niet opstarten , hij kwam al niet door de opstartfase van het gas heen
het was 12 graden buiten, dus bedacht als je het gasflesje een beetje schud en warm maakt met je handen dan komt er wel gas uit.
dat klopte inderdaad, hij startte heel moeizaam op, maar toen viel het volgende op: de gasklep maakte een geluid dat het constant open en dicht ging.
ik neem aan dat het een magneetklep is hij ratelde gewoon, open en dicht
daardoor kwam er net genoeg gas binnen zodat hij het wel deed, maar een raar geluid dus wat ik nog niet eerder gehoord had
ik dacht nog komt door de kou, oke s,avonds nagespeeld op mijn zolderkamer 20 graden daar hetzelfde
gasbusje zit goed vol gasflow is 80 % ik heb dat naar 90 % gedaan
geen verandering
motor stamt uit 2003, maar heeft bijna geen draaiuren misschien 3 uur totaal
Wie weet wat er aan de hand is ???
gr thundertail