trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl 12 sep 2018 #1 Afgelopen zondag zijn James en ik bij de Modelbouw vereniging de Nijverheid in Hengelo OV geweest. We hebben een dagje gereden op hun nieuwe locatie!
Afgelopen zondag zijn James en ik bij de Modelbouw vereniging de Nijverheid in Hengelo OV geweest. We hebben een dagje gereden op hun nieuwe locatie!
Schots en Scheef 13 sep 2018 #2 Helaas had ik wat anders. Anders waren @madmax en ik er ook geweest. Volgende keer maar weer kijken.
VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan 13 sep 2018 #3 Hallo Rolf, Mooi filmpje ! En ook mooi weerom buiten te rijden. Als het regent wil je daar niet rijden, ik tenminste niet.
Hallo Rolf, Mooi filmpje ! En ook mooi weerom buiten te rijden. Als het regent wil je daar niet rijden, ik tenminste niet.
trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl 13 sep 2018 #4 Voor slecht weer hebben ze een uitwijk locatie en ik denk dat er maar weinig in de regen zouden rijden. Eigenlijk zijn we watjes
Voor slecht weer hebben ze een uitwijk locatie en ik denk dat er maar weinig in de regen zouden rijden. Eigenlijk zijn we watjes