gaten, geulen en sleuven dichten in elapor.

Hoi mensen,

Ik heb in mij Multiplex Mentor wat sleuven en gaten gemaakt voor de verlichting. Ik zou, voor dat ik deze Mentor (in de bouwfase)in een kleur ga spuiten, graag de gaten en geulen/sleuven dichtplamuren. Hoe kan ik dit het beste doen en waarmee? De sleuven en gaten zijn maar een paar millimeter diep.

Iemand een idee?

Hoi Rman,

Ik heb hier totaal nog geen ervaring mee, maar misschien dat je nog wat stukjes hebt liggen?

Je zou dan misschien reepjes uit kunnen snijden die er in passen, en die vast lijmen, en vervolgens vlak schuren.

Hoi Rman,

Ik heb hier totaal nog geen ervaring mee, maar misschien dat je nog wat stukjes hebt liggen?

Je zou dan misschien reepjes uit kunnen snijden die er in passen, en die vast lijmen, en vervolgens vlak schuren.
fijn dat je meedenkt..

de geulen en gaten zijn te klein hiervoor..

DIT moet je kopen man!
Knauf RENOBAND
Renoband 1 L

je kan hiermee alle gaatjes en sleuven dicht smeren.

het is een pot van een liter maar weegt bijna niets.
is een hele luchtige massa schuim, dat heel makkelijk te verwerken is.
Echt super voor afwerking van je schuimpjes. kan je met heel licht schuurpapier heel mooi vlak krijgen.
(normaal gebruik je het om bvb aan het plafond profielen te hangen en daarmee de spleetjes te dichten vóór het schilderen )

heb ik gebruikt voor mijn F15 jetje, ook de gaatjes gevuld en dan probleemloos overspoten.

Laatst bewerkt:
DIT moet je kopen man!
Knauf RENOBAND
Renoband 1 L

je kan hiermee alle gaatjes en sleuven dicht smeren.

het is een pot van een liter maar weegt bijna niets.
is een hele luchtige massa schuim, dat heel makkelijk te verwerken is.
Echt super voor afwerking van je schuimpjes. kan je met heel licht schuurpapier heel mooi vlak krijgen.
(normaal gebruik je het om bvb aan het plafond profielen te hangen en daarmee de spleetjes te dichten vóór het schilderen )

heb ik gebruikt voor mijn F15 jetje, ook de gaatjes gevuld en dan probleemloos overspoten.

kLOPT, OF ':ONE-TIME'' IS EEN VERGELIJKBAAR PRODUKT,SUPERLICHT EN NAUWELIJKS KRIMP.

Deze kende ik nog niet maar de Easy filler van Alabastine is vergelijkbaar. Dit is ook erg licht, uitstekend schuurbaar en als je het licht vochtig maakt ook uitstekend verwerkbaar.

Hier bij de Gamma en Praxis hebben ze die easy filler van Alabastine niet en de Renoband alleen in 4 literverpakking (emmertje kost iets van 26 euro). Bij de Gamma raadde ze me polyesterplamuur van Alabastina aan. Is dat een idee? Het lijkt me nogal heftig spul voor die paar kleine gaatjes/ sleuven.

Laatst bewerkt:
Back