gaten in kap

• Topicstarter Topicstarter MOD666
  • Startdatum Startdatum
M

MOD666

Guest
Hallo ik had een vraagje die gaten voor de wielen en om je body vast te houden maak je die voor of na het spuiten van de body??

Thanx MOD666

Ik maak de gaten voor de body-posts bij voorkeur voor het spuiten. Dit omdat het niet de eerste keer zal zijn dat je boortje wegloopt bij het boren en de net gespoten kap aan binnenkant beschadigd.

Wel ff de gaatjes aan buitenkant afplakken zodat de verf er niet doorheen nevelt...

Evenzo de gaten voor de wielen, als je secuur kan werken kan je het na het spuiten doen, ben je bang dat je uitschiet bij het snijden dan doe je het van te voren!

euhm zo als jaap zei eerst aan de buitenkant aftekenen, en dan later pas boren, begin eerst met een klein boortje (loopt niet/nauwelijks weg) en dan steeds groter, en dan beetje afvijlen. je wielen doe eerst zo klein mogelijk en dan steeds klein beetje meer. wat er af is kun je er niet meer op plakken. voor vragen heb net gister me niewu stratus 2.0 special paint uitgeknipt :D

Groet Robo

dat ga ik van de week ff proberen, heb je misschien ook foto's van die body?

Voor het maken van de gaten van je bodypost gebruik je bij voorkeur een zogenaamde body-reamer: een conisch apparaatje dat er speciaal voor gemaakt is. Zelf aanschaffen of iemand op de club lief aankijken.

Ziet er netjes uit Roboscan. Ik ga morgen wel ff een body-reamer aanschaffen en de body aftekenen + spuiten. Hopelijk gaat het een beetje lukken.

Back