gato van Revell

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allen,

Ja dat ziet er erg geschikt uit voor een ombouw.
En 132 cm lang is nog 5 cm langer dan de Lafajette en dat is een handzame grootte, :D :D

En nog wat leuke foto's:

http://www.revell.de/en/products/model_kits/services/picture_galleries/submarine_gato_class_05047/

Dankzij Douglas.

En iets goedkoper dan een engeltje, al kun je dat niet echt met elkaar vergelijken denk ik.

Maar dit is zeer aantrekkelijk EHHH (niet doen, waardeloos, wie bouwt er nu een yank, bouw toch een Uzoveel, maar bouw deze niet) :wink: :wink:
Anders wordt het nog druk met Gato's. :D

Vrolijke groeten,

Jan Huizenga.

Ahoi,

nou, wat heet 'iets goedkoper' dan de Engel versie: in Duitsland slingert de prijs rond de 80 Euri's.... Ik mag wel zeggen 'van de goedkope' gezien het formaat van het model. Ondertussen heb ik ook bij mijn 'lokale' dealer 's een prijsopgaaf uitstaan (met ook het verzoek 's aan tegeven wat het ding gaat kosten bij afname van een model of 5...). Het leuke van de prijs is dat je er zonder veel nadenken 'de zaag inzet' als je 's lekker wilt modificeren....dat ligt wat anders dan bij de Engel uitvoering van 1200 Euri's... 8O
Zoals de meesten zullen weten zijn er voor de VIIc van Revell aardig wat extra's op de markt (ets-sets, torens, duiksystemen etc.) Een aantal websites (ik ga ze nog niet opnoemen) geven al aan dit ook voor de Gato al in de ontwikkeling te hebben!
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat deze Gato van Revell (even afhankelijk van de kwaliteit van de kit natuurlijk) een soort 'MicroMagic' onder de R/C duikboten gaat worden en erg leuk is voor 'de intreder'. Geen moeilijke materialen en lastige constructies, en instijgen vanaf de plastic en statische modelbouw mogelijk....

Enne Jan.....het is een 'Fleet submarine'..dus het IS de bedoeling dat er meer dan 1 van rondvaren toch?

:pim:
Jos

Dan hier een foto voor de goede indruk!
Kan je tenminste zien hoe groot ''ie'' is..................
ygpA26E.jpg

Groetjes Douglas

hallo

groot ?????????

hoe moet ik dan mijn rompje noemen

rompje.jpg

ook een gato rompje gemaakt onder tussen
de toren is in goede handen bij theodoruxje die zal er best iets moois van maken
alleen voor deze grote van romp heb ik nog nooit motoren gekocht
welke assen ?????
servo's zullen ook heel groot moeten zijn om de roeren te kunnen stellen
lekker plezant zulke uitdagingen
en je leert er enorm veel van
door dat ik een buis als WTC ga gebruiken net zoals in de u2540 die er ook los in zit kan ik alle kanten uit
is de drager niet goed of de duiktanks zitten niet op hun plaats dan is er geen probleem
gewoon eventjes een nieuwe drager maken
ik heb nu een systeem ( van theo) dat me toestaat om assen en stuurstangen te kunnen laten zitten en toch de rest van de drager er vanaf te kunen halen

groeten raf
ps deze zou in 2008 klaar moeten gaan zijn

Hallo luitjes,

Ik ben net even bij VG Modelbouw hier in Lelystad langs geweest, en die wist me te vertellen dan de Gato per November in Nederland leverbaar wordt. Een prijs wist hij me nog niet te vertellen, maar een euri of 80 zal een aardige schatting zijn. Ik begin zelf ook wel zin in zo'n 'onderwater micro-magic' te krijgen. :lol: 8)

Hoi,

de Nederlandse dealers waarmee ik contact heb gehad zeggen allemaal hetzelfde: prijs is pas bekend als het model uitkomt (eind november) en daar moeten we het voorlopig mee doen. Wel al met een tweetal van hen gesproken over de prijs die ik in Duitsland heb gezien (en waarvoor Jan Huizenga en ik al overstag zijn gegaan): deze komt op 80 Euro (exclusief porto). Ga je dat vergelijken met andere modellen dan kom je toch al gauw in de richting van de 100 Euro voor de prijs in Nederland, en nu was die 80 Euro een 'pre-order' (dus speciale prijs). Ik denk zelf dat je, al neem je er vijf af, toch duurder uit zal zijn als je het ding in Nederland koopt i.p.v. in Duitsland en dan denk ik dat dat zelfs met porto erbij gerekend nog zo is. Voorbeeld: m'n U2540 koste in Duitsland inclusief porto nog geen 340 Euri's...zet dat even af tegen de prijzen van dat model aan deze kant van de oostgrens! Pak anders de gemiddelde prijs van de type VII op 1:72 hier in NL erbij, en vergelijk dat 's met de prijzen in de Duitse modelbouw-winkels.
De prijsopgaaf staat nog steeds (en jullie krijgen nog een antwoord) maar als je mij vraagt: bestel'm in Duitsland!
Volgens onze leverancier komt de Gato op 20 november a.s. los. Zodra hij binnen is kan je detailfoto's verwachten!

Groetzen,

Jos

mijn leverancier (wapstad, rijswijk) wist afgelopen weekeinde te melden
dat íe 88 euro zou gaan kosten.

hebben we al een Fleet ? ik tel al minstens 5 projecten ...

Trouwens, over dit ding een paar "building threads" maken zal hordes nieuwe
"leden" aantrekken !

Hoi Raalst,

Ik denk dat er vanzelf wel een bouw draadje zal ontstaan, we zullen vast wel het één en ander tegen gaan komen om op te lossen.

Maar uitdaa :D gingen zijn er om overwonnen te worden.........riep hij moedig doch huilde zachtjes :D :D :wink:

Maar de kit moet eerst maar eens binnen wezen zodat we het in het echt kunnen aanschouwen, trouwens vanuit de markt zal ook wel de ééne oplossing na de andere aangeboden worden, kijk maar naar wat er aangeboden wordt voor zijn duitse tegenhanger van Revel.

En deze is toch een stuk groter en (eenvoudiger) om dit project tot een goed werkend geheel te fabrieken.

Trouwens die Kilo van jou kan hier 3 keer in, jij mag wel uitkijken dat je geen pleinvrees krijgt met dit project :wink:

Groeten,

Jan Huizenga.

Bij subpirates hebben ze de revell gato inmiddels ook onekt. Men is hier overigens laaiend enthousiast. Kijk maar eens op de volgende draadjes:

http://www.subpirates.com/viewtopic.php?t=1878
http://www.subpirates.com/viewtopic.php?t=1986

Overigens zijn er al diverse punten waar de boor ontline te bestellen is. Hier is de Revell boot te koop voor $ 74,99:

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXLRK4

En hier is hij te koop voor € 61,49:

http://www.temeon.de/shop?0000000000000004000175160000000227838c0a

Groetjes:

Mathijs

Hi Mathijs,

v.w.b. Towerhobbies: lijkt goedkoop, maar reken wel even 19% BTW (+ vergoeding voor transporteur), en daarnaast de vervoerskosten vanuit de States...

V.w.b. de Duitse Temeon: ziet er wel ERG goedkoop uit, net als alle andere modellen trouwens (ook de VII staat in zijn assortiment voor nog geen 45 €!!!) dus het proberen waard. Als je in Duitsland woont wordt het ook nog 's gratis bezorgd..
Wie probeert?

Jos

Kreeg een email van TowerHobbies, als ik voor meer dan 125 dollar zou bestellen kreeg ik een korting van 20 dollar.

Voorbeeld:

TowerHobbies:
2 stuks Revell Gato = 150 - 20 = 130 dollar + 19 % BTW = 155 + UPS transport = 155 + 107 = 262 dollar = 210 Euro = 105 euro per stuk

Krikke:
1 stuks Revell Gato = 85 euro + 7 euro transport = 92 euro

U mag het zeggen wat voordeliger is.

groet, Paul

Hoi,

ik heb even zaken gedaan met m'n hofleverancier: bij afname van 5 of meer in 1 bestelling word't 75 Euri per stuk. Hoe ze bij je thuis komen is natuurlijk even bezien (ik kan ze allemaal ophalen, eventueel versturen)...
Wie heeft er interesse???

Graag óók per PB reageren!

:pim:

Jos

Ahoi,

toch nog even promoten voor de 'minimaal 5 prijs'. Er zijn nu vier kandidaten....als er zich nog een vijfde geld zit 't goed en gaan we voor de lagere prijs...

Thx,

Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back