T
tduc
Guest
Hallo,
........heeft er al iemand ervaringen (bouwen-vliegen) met die nieuwe GAUI 550 Hurricane.
Deze heli heb ik sind kort als favoriet want hij is spotgoedkoop, supergoed en vooral super in lipo gebruik, hij is ontworpen voor 2 trex lipo packs in serie. Je kan dus je Trex lipo packs gewoon in beide heli's gebruiken.
Ik dacht even aan die Trex 600 electro, doch ben niet bereid een dikke 300euro neer te tellen voor 1 lipo pakket en 5 minuten vlucht en dan nog eens een dikke 1000euro voor kit en uitrusting.
Ik merk het bij ons in de club. De meesten staan gans de dag met handen in hun broekzak rond te draaien. :cry:
Ze hebben geïnvesteerd in zo'n align 600 set up en hebben dan maar één batterij. Ik vlieg graag en vooral veel, dus ik heb minstens 5 van die 600 packs nodig en dat is ondenkbaar voor me. Als ik dan bereken dat (volgens horen zeggen van anderen) na zo'n 100 tot 150 ladingen zo'n lipo pakket wel het beste heeft gehad in het beste geval dan nog en ik er per vliegseizoen snel 350 vluchten doordraai dan heb ik het wel helemaal bekeken.
Dan koop ik liever wat gallons nitro fuel en vlieg 10-12minuten vluchten en power tot de laatste druppel.
tduc
........heeft er al iemand ervaringen (bouwen-vliegen) met die nieuwe GAUI 550 Hurricane.
Deze heli heb ik sind kort als favoriet want hij is spotgoedkoop, supergoed en vooral super in lipo gebruik, hij is ontworpen voor 2 trex lipo packs in serie. Je kan dus je Trex lipo packs gewoon in beide heli's gebruiken.

Ik dacht even aan die Trex 600 electro, doch ben niet bereid een dikke 300euro neer te tellen voor 1 lipo pakket en 5 minuten vlucht en dan nog eens een dikke 1000euro voor kit en uitrusting.
Ik merk het bij ons in de club. De meesten staan gans de dag met handen in hun broekzak rond te draaien. :cry:
Ze hebben geïnvesteerd in zo'n align 600 set up en hebben dan maar één batterij. Ik vlieg graag en vooral veel, dus ik heb minstens 5 van die 600 packs nodig en dat is ondenkbaar voor me. Als ik dan bereken dat (volgens horen zeggen van anderen) na zo'n 100 tot 150 ladingen zo'n lipo pakket wel het beste heeft gehad in het beste geval dan nog en ik er per vliegseizoen snel 350 vluchten doordraai dan heb ik het wel helemaal bekeken.
Dan koop ik liever wat gallons nitro fuel en vlieg 10-12minuten vluchten en power tot de laatste druppel.
tduc