Deze nacht vroeg wakker geworden en me maar eens uit verveling aan men Gaui X2 gezet die hier toch al een tijdje kapot staat. Ondertussen serie'tje op de computer op en lekker knutselen maar. Had er lange tijd geen zin in door al de pech die ik gehad heb met de X2 maar het kriebelt teveel en hij moet uiteraard in TIPTOP conditie zijn voor onze FORUMMEET!
Uit elkaar halen is snel gebeurd...
Zoals ik hierboven beschreef reeds wordt de main shaft in 3 lagers vastgehouden, echter vreemd genoeg is de onderste lager erin geslaagd de shaft desdanig te beschadigen dat deze krassen heeft en misvormd is ter hoogte van de bearing. Kreeg de as enorm moeilijk door de overige lagers en ga deze dus ook weer preventief vervangen.
Ook bij verdere inspectie moeten vaststellen dat de kop van de jesusbolt is afgebroken

Ga dus moeten kijken om die uit te boren vrees ik, anders mag ik een nieuwe rotorhead gaan kopen.
Heb echt wel al ENORME pech gehad met mijn X2 in zijn korte loopbaan maar moet wel gezegd worden dat het echt wel uitzonderlijk goed vliegt, anders had ik het ding al lang in brand gestoken.
Dan maar alles mooi slopen en de beastx adhesive sticker restantjes verwijderen tot het weer schoon is
Leuk dat bij de Brain unit meteen de correcte 3M tape zit dus dat spaart ook alweer wat werk uit. Even meten, plakken en klaar!