Geannuleerd 24 Oktober Mega Najaar's Meeting 2010

Gezien de onstuimige vooruitzichten voor zondag hebben we besloten de Mega meeting te annuleren. Aangezien er velen van ver ook graag willen komen zit er een te groot risico op slecht weer. Verplaatsen is voor mij geen optie aangezien ik een heleboel extra zaken had geregeld en die kan ik nu niet zo even een week verplaatsen. Kortom ik hoop snel weer een Mega meeting te kunnen plannen met redelijk weer, want blauwbekken is ook niet echt iets waar we op zitten te wachten. Mocht het zondag toch lekker weer zijn (je weet maar nooit) dan wens ik iedereen een goede vlucht toe

Het is nog een eindje vooruitkijken maaar !! dan heb je tenminste tijd om het in te plannen. Traditie getrouw proberen we weer zo rond het invallen van het najaar een gezellige meeting in het midden van het land te organiseren.

Dit jaar word het 24 Oktober 2010 op een zondag zodat iedereen kan .. (hoop ik) Locatie Pampushout !!! schrijf je vast in als je plannen hebt om te komen ik heb er zin in ... de komende tijd moet je deze topic in de gaten houden want we willen deze dag echt gaaf voorbereiden zoals geluid,demo's, waarschijnlijk soep ... gewoon gezellig dus..

Ook zal voor het eerst RC-Helipower sponsor van ons forum aanwezig zijn met een stand, om piloten in de gelegenheid stellen om SLS lipo's te testen in hun eigen machine.
Dit keer zullen we ook weer alles filmen maar dit keer zal het een iets langere film gaan worden want we kregen via Robbert de aanbieding om DVD's bedrukt en geperst te laten maken in een kleine oplage. Ik ga proberen van deze dag en wat leuke andere filmpjes van dit afgelopen jaar op deze DVD te plaatsen. Er zal bij de 3DHF Camper de mogelijkheid zijn om je aan te melden voor deze gratis DVD we zullen wel direct geld van je vragen voor de postzegel dus zorg dat je geld bij je hebt.

(bij slecht weer gaat de meeting niet door)

Hier alvast de indeling van de vlieg locatie er is voldoende ruimte om veel piloten ruimte te bieden met een veilige marge.
De 3d helifreakz camper zal aan de kop worden geplaatst als begin punt hier zal ook Soep met wat stok brood te krijgen zijn rond 1300 uur. De koffie word geregeld door Dobje alias Bert super. Belangrijk neem zelf een kop voor de soep/koffie mee met een lepel scheelt ons veel extra regelwerk wij zetten een grote pan met soep neer en suiker en melk. Belangrijk neem zelf een kop voor de soep mee met een lepel scheelt ons veel extra regelwerk wij zetten een grote pan met soep neer. Door ons FM zend systeem kunnen alle aanwezigen via de autoradio of draagbare radio alles volgen wat er gaat gebeuren of plaatsvinden maar ook bij en nood geval kunnen we snel iedereen op de hoogte brengen. Zie hier onder de locatie en indeling..

meer info google maps 52.373005,5.137278

file.php

file.php

Om een beetje een idee te krijgen hoe het eruitziet en hoe we zo praktisch mogelijk de auto's kunnen parkeren nog 2 foto's

file.php

file.php

meer info volgt en voor Walter is er geen stuif zand ;-)

Laatst bewerkt:
Er is goed nieuws over de meeting van 24 oktober we gaan naar een andere locatie ik ga maandag alle info opmaken en het gaat echt fantastisch worden..

hou deze topic in de gaten ..

Oke... met dikke hoofdletters in de agenda gezet ;)

Mn heli heeft dan een aardige setup voor dit soort werk alleen de piloot is nog lang niet zover haha. Maar ik zag een hoover tot sport veld staan dus dat is top!

nog even een update

De koffie word geregeld door Dobje alias Bert super. Belangrijk neem zelf een kop voor de soep/koffie mee met een lepel scheelt ons veel extra regelwerk wij zetten een grote pan met soep neer en suiker en melk.

nou zet mij er ook maar op of het vliegend is weet ik nog niet ivm aankomende operatie aan de schouder maar ik ben er
Gr Frank

Droog is Mooi.
Wisselvallig is minder, maar geen reden om het niet mooi te vinden
Nat is weinig vliegen, maar wie weet gezellig
HerfstZonnetje is gewoon mazzel hebben.
Je bent freak of niet. :mrgreen:

Back