Geboorte Zoon...

Bedankt allemaal :)

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de felicitatie's die ik van jullie heb mogen ontvangen.

Vanacht om 3 uur begon het feest (mijn vrouw gaf me een por in de rug en zo honds trouw als ik ben, Ik gelijk van bed af en wou al mijn werkkleding pakken omdat ik er van overtuigd was dat ik aan het werk moest :) tot dat ze ineens vraagt op een ietwat geirriteerde toon (LOL) "en wat ben jij van plan ? " geloof me, Ik dacht dat ik er op voorbereid was maar toen het moment daar eindelijk was wist ik echt niet meer wat te doen etc etc (terwijl mijn vrouw het hoofd gewoon koel hield)......

Nou ja mischien dat sommige mensen van jullie dit herkennen :mrgreen: ik vond dit achteraf wel komisch.

Al met al een heeeeel erg aparte dag/belevenis, Helaas moesten vrouw en zoon nog een nachtje blijven ter observatie maar dit is niet echt noemenswaardig (lees: gevaar)
WIJ ZIJN ZO TROTS ALS EEN ..........vul maar in :)

en tot slot wil ik toch nog een foto'tje delen met jullie.
Mvg,
Robbert , Hanny & Jeffrey

xlecmd.jpg

Hallo Robbert en Hanny,

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoontje

Enne, samen genieten van jullie zoontje, want hij is zo groot voordat je er erg in hebt !

Gefeliciteerd, geniet ervan, voor je het weet, is het een jaar en loopt het door huis (spreek uit ervaring, die van mijn is van de week 1 jaar geworden).

Groet'n Marcel, Sandra en Myrthe

talalalalalalalaaaaa, gefeliciteerd!

(hahaha, wat is nu privacy he... nog geen uur oud en al op internet in je blote kont!)

Nou, dan ook maar van uit Beverwijk van harte gefeliciteerd met de kleine.

Back