gebruiksaanwijzing mpx ROYAL MC

Wie zou mij kunnen helpen aan de gebruiksaanwijzing van de mpx ROYAL MC met softmoduul M1allroundIII. Heb n.m.l het probleem dat ik sommige gemixte kanalen niet uit kan schakelen.

Fred je hebt precies de side gegeven waar deze zender gebruiksaanwijzing op staat.Dit type zender heeft veel modules en het moduul wat ik erin heb staat er ook op.Alleen zal mij het weer overkomen dat juist de beschrijving van dit moduul op z'n kop staat(ik krijg er een rood hoofd van).Hartelijk dank voor je hulp.Alleen jammer dat ik het niet kan copieren of downloaden.

Klopt helemaal Theo.Heb daar als eerste naar deze handleiding gezocht maar dat is al weer een paar maandjes geleden.Ze hebben er blijkbaar geen haast mee.

Hoi Olivier.De link die jij aangeeft is dezelfde die Fred aangegeven heeft via een side waar heel veel gebruiksaanwijzingen staan.In ieder geval hartelijk dank voor je reactie. Hans.

Hoi Michiel.De opmerking die jij geeft heb ik al beantwoordt na de reactie van Olivier.De link van Fred is indirect en de link van Olivier is direct.

Het is eindelijk gelukt om het uit te printen.Ik geloof dat de printer er 5 kwartier over gedaan heeft.Kan ook niet anders met een 72 tellende gebruiksaanwijzing.Bedankt voor de hints om te printen Fred.Ga nu verder met het bestuderen van de originele tekeningen van de WRIGHT FLYER die ik wil gaan bouwen.

Ik had hem ook op de mail gezet.
Maar mooi dat het nu gelukt is.
Succes.

Back