Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb nog een zyx-s2 fbl controller op een tarot 450 zitten.Ik kan alleen met geen mogelijkheid
connectie krijgen via mijn computer met windows 10.
Iemand die dat wel lukt? Graag even wat tips.
Omwille van die reden heb ik die rommel buiten gegooid,
Ik werk het liefste met beastx geen computer of programmeerkaart nodig
En super simpel in te stellen.
Gewoon stap voor stap alles volgen.
Ik deze zelfs liever dan mijn GT5.2 fbl unit van thunder tiger en die is stukken duurder dan de beastx
Windows 10 is voor veel "oude" software een groot probleem. Deze versie van windows is intern geheel anders opgebouwd waardoor de oude software er niet mee kan werken. In sommige gevallen zou een soort simulatie software kunnen helpen. Je start die software op wat zich voordoet als b.v. windows xp. Soms lukt het om de oude software via die simulatie software te laten werken. Helaas werkt het vaak niet helemaal en kan je b.v. de printer of zelfs de usb poorten niet gebruiken.
Meestal komt het er op neer dat je een oude computer op moet scharrelen waar nog XP op draait. Helaas heb ik geen andere (betere) oplossing.
Waarom denk je dat ik aan het huilen was toen mijn laptop met Windows 7 erop gecrasht was.
Ik had 2 heli's vliegen op zyx en 1 op zyx-s2
Ik heb hier wel nog 2 verschillende blue toont modules liggen dan kan je de gyro instellen via een android toestel moest je geïnteresseerd zijn