Gedrag op het veld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor het eerst weer n's dit jaar
op het vliegveld, zegt zoeen tegen mij
'Je ben een racistische kleuter met een
ego zo groot als je vliegtuigje, je vijanden
zijn je vrienden, je vindt jezelf lelijk en je
ben een prutser met twee linkerhanden'
Wat moet ik hiermee?8-O

Voor het eerst weer n's dit jaar
op het vliegveld, zegt zoeen tegen mij
'Je ben een racistische kleuter met een
ego zo groot als je vliegtuigje, je vijanden
zijn je vrienden, je vindt jezelf lelijk en je
ben een prutser met twee linkerhanden'
Wat moet ik hiermee?8-O

negeren da,s het beste

je had kunnen vragen hoe laat hij opgehaald werd door dat busje, en of hij dan die mooie trui weer aanmocht met die lange mouwen en die gesp op zijn rug .

kortom wat een mongool joh hahahahaha

Ik ben er zeker van dat zulke voorvallen in onze club zeer ongewenst zijn en ASAP opgelost worden . Met andere woorden agressie wordt niet getolereerd , ook niet verbaal en de amokmaker(s) vliegt eruit . Da is ook vliegen he :rolling:

Gezien je wat merkwaardige gedrag, eerder op dit forum (het geven van hele rare antwoorden, of ineens helemaal niet meer reageren als er tegenvragen komen om meer informatie ten einde je beter te kunnen helpen -dat laatste is echt superasociaal-, om maar eens wat te noemen) verbaast mij dit niet echt.
Het lijkt erop dat je ook op op het veld een beetje raar hebt lopen doen en dan zijn er altijd mensen die niet de andere kant op kijken maar het je meteen laten weten.
Helemaal ongelijk kan ik ze dan moeilijk geven alleen hoeft het van mij niet zo grof. Dat puberstadium zijn we nu wel voorbij.

Wat moet ik hiermee?8-O
Zonder de context waarin dit gezegd is kan een ander daar volgens mij nooit antwoord op geven.
En zonder van die ander te horen waarom hij dat gezegd heeft is er ook geen kaas van te maken.
Het lijkt me niet dat iemand het veld op komt lopen en dit ineens tegen je zegt.
Dus vertel, wat is er precies gebeurd?

Lijkt me sterk dat zoiets uit het niets komt... Tenzij die persoon een psychische stoornis heeft o.i.d.

Zonder de context waarin dit gezegd is kan een ander daar volgens mij nooit antwoord op geven.
En zonder van die ander te horen waarom hij dat gezegd heeft is er ook geen kaas van te maken.
Het lijkt me niet dat iemand het veld op komt lopen en dit ineens tegen je zegt.
Dus vertel, wat is er precies gebeurd?

Commercieele diensten zijn verboden op het forum, mits je sponsor bent of wordt.

Als je dat doet, word ik vriend van het forum ;)

Commercieele diensten zijn verboden op het forum, mits je sponsor bent of wordt.

Als je dat doet, word ik vriend van het forum ;)

Het verband tussen gedrag op het veld en deze opmerking ontgaat mij een beetje:confused::confused::confused:

Groet, Bert

Het wordt hier hoe langer hoe gekker.
Eerst een losse kreet die vervolgens (zoals we dat al eerder van deze poster zagen) niet wordt onderbouwd.
En dan een antwoord op een andere thread dat verkeerd geplaatst wordt....

This is NOT an argument.

Commerciele is met 1 e (en een trema, maar die krijg ik er niet in vanaf dit keyboard).
Zoals het er nu staat betekent het dat het verboden is, zolang je sponsor bent of bezig bent te worden.
Dus dat iedereen die niet sponsort kan z'n gang gaan. Volgens mij was dat juist niet de bedoeling.

And now back on topic, please.....

Heren, wacht gewoon ff op de ts.
Zijn draadje. Weinig nut los te gaan over iets waarvan we niet eens weten wat het is...

Lijkt me sterk dat zoiets uit het niets komt... Tenzij die persoon een psychische stoornis heeft o.i.d.

Komt op hetzelfde neer als wat ik postte haha , alleen deed ik het met een dosis gezonde humor lol :D

Ik denk ook dat zoiets niet uit de lucht komt vallen , waar rook is is vuur .

Het verband tussen gedrag op het veld en deze opmerking ontgaat mij een beetje:confused::confused::confused:

Groet, Bert
In een ver verleden heb ik mij tegen betaling bezig gehouden met psychische hulpverlening. Is een grapje, maar waarschijnlijk alleen te volgen voor wie ooit wel eens op De Berg kwam.

Neemt niet weg dat mijn vraag serieus was :-)

De beginner van dit draadje is wel een uitstekende katalysator :rolleyes:

Groet Rolf (hij helpt ook weleens processen op gang zonder er zelf aan deel te nemen :p )

In een ver verleden heb ik mij tegen betaling bezig gehouden met psychische hulpverlening. Is een grapje, maar waarschijnlijk alleen te volgen voor wie ooit wel eens op De Berg kwam.

Neemt niet weg dat mijn vraag serieus was :-)

Kwam zelden op de Berg, maar weet wel hoe de sfeer daar was.
In die kontext begrijp ik hem, en is hij opeens verdomd leuk :D....

Groet, Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back