Gedrag op het veld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan de abonneer knop niet vinden dus probeer ik maar even nog iets nuttigs te zeggen zodat het lijkt alsof ik daadwerkelijk iets wou toe voegen.

'Je ben een racistische kleuter met een
ego zo groot als je vliegtuigje, je vijanden
zijn je vrienden, je vindt jezelf lelijk en je
ben een prutser met twee linkerhanden'

Ik denk dat het goed is dat mensen onderling recht voor de raap zijn en eerlijk. Wel belangrijk is om vrijwel altijd netjes te blijven. Dat laatste is helaas niet gelukt, hij had dat dus anders moeten formuleren. Ook zal er zeker één of meerdere onwaarheden in staan.

Ik vraag me wel af hoe groot je vliegtuig(je) was?

Heren, wacht gewoon ff op de ts.
Zijn draadje. Weinig nut los te gaan over iets waarvan we niet eens weten wat het is...
Ik denk dat je dan lang kunt wachten.
Wat we in ieder geval wel weten is dat de ts zich op het forum zelf ook al merkwaardig heeft gedragen.
Even iets roepen en dan niet meer terugkomen.
Hij kan er duidelijk niet mee overweg als hij te horen krijgt dat hij zelf misschien wel iets verkeerd doet.
Kijk maar eens in z'n andere threads.
Zou me niet verbazen als we hem ook in deze thread niet meer terug zien.
Misschien een klusje voor de moderators?

Zou me niet verbazen als we hem ook in deze thread niet meer terug zien.
Misschien een klusje voor de moderators?

Persoonlijk denk ik dat dit soort discussies hier helemaal niet gevoerd moeten worden. Het draagt niets bij en haalt het niveau van het Forum naar beneden.
Persoonlijke problemen horen hier niet thuis.

Nuttige (technische) informatie, vragen, antwoorden en tips daar heeft iedereen iets aan. Houdt het liever daarbij.

Grt,

Arnoud.

In een ver verleden heb ik mij tegen betaling bezig gehouden met psychische hulpverlening. Is een grapje, maar waarschijnlijk alleen te volgen voor wie ooit wel eens op De Berg kwam.

Neemt niet weg dat mijn vraag serieus was :-)

Van mij was juist ook een grap in deze, Maar Arnoud heeft gelijk.

Kan hooguit verplaatst worden naar het moppentopic. Aangezien er verder niet om gelachen wordt sluit ik deze. Een dergelijke opmerking hier neergooien en je vervolgens niet meer laten zien lijkt sterk op trollen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back